Marcin Prokop rozmawia sam ze sobą w kampanii marki Schweppes
  • 0
  • 0
12.04.2019

Marcin Prokop rozmawia sam ze sobą w kampanii marki Schweppes

Marka napojów gazowanych Schweppes rozpoczęła kampanię z udziałem nowego ambasadora – Marcina Prokopa. Chce podkreślić w niej różnorodność produktów w portfolio.

W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawi się sześć materiałów wideo. Marcin Prokop prowadzi w nich sarkastyczne rozmowy z różnymi wersjami samego siebie.

Bohater opowiada o swoich doświadczeniach osobistych i zawodowych, przy okazji zachęcając do próbowania w życiu nowych rzeczy. Każda część osadzona jest w zupełnie odmiennej rzeczywistości, nawiązującej do licznych życiowych ról Prokopa i poszczególnych smaków napojów Schweppes. Premierowy odcinek jest dostępny w kanałach społecznościowych marki.

Kampania prowadzona jest online i zakłada wykorzystanie Facebooka, YouTube oraz Instagrama. Obok pełnometrażowych materiałów wideo powstały krótkie formaty 15- i 6-sekundowe. Działania wystartowały 11 kwietnia.

To dla nas odważny krok, ponieważ za namową agencji po raz pierwszy w historii przenieśliśmy cały budżet z telewizji do online. Za pomocą nowej aktywacji chcemy zaproponować coś więcej. Wyjść naprzeciw grupie docelowej i stworzyć kampanię opartą na jakościowym contencie, który fani marki będą chcieli, a nie będą musieli oglądać.

Szukając ambasadora, zwróciliśmy się więc w stronę niezwykle złożonej i ciekawej postaci, Marcina Prokopa. Jesteśmy przekonani, że Marcin doskonale wpisuje się w charakter marki Schweppes, która w rzeczywistości jest czymś więcej, niż może się wydawać – mówi Paweł Wałach z Orangina Schweppes.

  • Strategia i kreacja: H2O Creative
  • Produkcja wideo: Oto Film
  • Reżyser: Antoni Ferency
  • Planowanie mediów: Wavemaker

12 kwietnia 2019

11 kwietnia 2019