0 0 0 7.10.2019Gruzja wybrała Brand Bridge do promocji w PolsceGruzja jeszcze mocniej stawia na polskich turystów oraz nowe technologie. Podczas jesiennej kampanii promocyjnej na polskim rynku wykorzystana zostanie m.in. platforma BigDataCMP. Za całość działań odpowiada agencja Brand Bridge, która została wyłoniona w międzynarodowym przetargu.
0 8 0 4.10.2019Starcom HX Study. E-zakupy spożywcze – jak spróbujesz, to zostaniesz?Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest e-zakupom spożywczym. Niemal co czwarty Polak kupował żywność w Sieci. 3% respondentów deklaruje kupowanie jedzenia wyłącznie lub niemal wyłącznie przez Internet. Wśród osób, które kiedykolwiek zamówiły produkty spożywcze online, 49% stwierdza, że w przyszłości może to być dla nich jedyny sposób kupowania żywności.
0 6 0 4.10.2019Instagram i Google ułatwiają zakupy onlineFirmy technologiczne wprowadzają funkcje, które mają pozwolić internautom na dokonywanie wygodniejszych zakupów online. Nowe opcje zaprezentowały ostatnio Google oraz należący do Facebooka Instagram.
0 6 0 4.10.2019Miasta mają dobry PR – podsumowanie konferencji PR w Samorządzie i Administracji PaństwowejJak polskie miasto stało się rozpoznawalne na całym świecie? Jak wciągnąć w marketing miejsc influencerów? Jak wykorzystać storytelling w samorządach? Jakie akcje społeczne prowadzić, aby zaangażować mieszkańców? O tym m.in. opowiadali w Katowicach na XV Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej czołowi polscy eksperci od komunikacji: Paweł Tkaczyk, Monika Czaplicka, Marek Skała, Aleksandra Kutz.
0 2 0 4.10.2019Drag queen GrażaGrzech promuje pomadki M.A.C CosmeticsMarka M.A.C Cosmetics promuję linię pomadek Love Me Lipstick. W reklamach pojawiła się m.in. drag queen GrażaGrzech.
0 0 0 4.10.2019Clear Channel Poland podpisało porozumienie o współpracy z Instytutem Badań Outdooru IBO1 października Clear Channel Poland podpisało porozumienie o współpracy z Instytutem Badań Outdooru IBO na zasadach komercyjnych. W praktyce oznacza to, że oferta firmy będzie mogła być planowana poprzez platformę IDS udostępnioną rynkowi przez IBO.
0 1 0 4.10.2019Konkurs na identyfikację wizualną Muzeum Getta WarszawskiegoMuzeum Getta Warszawskiego we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) ogłasza międzynarodowy, dwuetapowy konkurs na identyfikację wizualną muzeum.
1 0 0 4.10.2019Gwiazdy kampanii banków wspólnie promują BlikPolski Standard Płatności, operator Blika we wspólnej kampanii z bankami zachęca użytkowników bankowości mobilnej do korzystania z przelewów na telefon. To pierwsza tego typu akcja, w której pojawiają się ambasadorzy i bohaterowie kampanii różnych banków. Towarzyszy im znany z dotychczasowych kampanii Blika raper MC Silk.
1 4 0 4.10.2019Piłsudski, Skłodowska-Curie, Kopernik i Zygmunt Stary zachęcają „Idź na wybory. Przejdź do historii” w kampanii Comedy CentralStacja telewizyjna Comedy Central Polska rozpoczęła przedwyborczą kampanię profrekwencyjną. W serii spotów z udziałem Laury Breszki, Michała Meyera, Mateusza Króla i Sebastiana Stankiewicza zachęca do głosowania, obalając najczęstsze wymówki.
0 1 0 4.10.2019TVN z pierwszą reklamą w telewizji hybrydowejTelewizja hybrydowa (HbbTV) pozwala na wyświetlanie takich samych treści jak na stronach WWW bezpośrednio na ekranie telewizora. W Polsce mogą z niej już korzystać wszyscy użytkownicy naziemnej telewizji cyfrowej MUX, mający telewizory z opcją smart TV i podłączeniem do internetu. Po raz pierwszy komercyjnie nowego formatu reklamy użyto w kampanii marki Almette w stacji TVN.