Sami swoi, czyli jak opanować kryzys związany z lokalną społecznościąSami swoi, czyli jak opanować kryzys związany z lokalną społecznościąSami swoi, czyli jak opanować kryzys związany z lokalną społecznościąSami swoi, czyli jak opanować kryzys związany z lokalną społecznością
Obawy sprzed wielu lat wciąż działają (fot. Internet Archive Book Images on VisualHunt/ No known copyright restrictions)

Sami swoi, czyli jak opanować kryzys związany z lokalną społecznością

Sami swoi, czyli jak opanować kryzys związany z lokalną społecznością
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Gdy do rozmów z lokalną społecznością przystępuje ktoś z zewnątrz, łatwo o kryzys. Problemy pojawiają się zwłaszcza wtedy, gdy do głosu dochodzą obawy mieszkańców – te zupełnie racjonalne, jak i graniczące z absurdem. Konflikt ze społecznością lokalną jako zarzewie kryzysu był jednym z zagadnień poruszanych podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2018.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się