Przyszłe wpływy – jaka może być alternatywa dla influencerów?Przyszłe wpływy – jaka może być alternatywa dla influencerów?Przyszłe wpływy – jaka może być alternatywa dla influencerów?Przyszłe wpływy – jaka może być alternatywa dla influencerów?
Potrzebni liderzy opinii nie tylko spośród internetowych sław (fot. Pixabay)

Przyszłe wpływy – jaka może być alternatywa dla influencerów?

Przyszłe wpływy – jaka może być alternatywa dla influencerów?
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

„Opinie tworzą nie najmądrzejsi, lecz najgadatliwsi” – ta maksyma sprzed ponad stu lat, autorstwa lekarza i filozofa Władysława Biegańskiego, wciąż jest ważna. Może pierwotnie miała być formą obrony przed zarzutami, że ludzie mądrzy nie są tak wpływowi, jak powinni być. Dziś raczej warto ją odczytać jako zachętę do intensywnej komunikacji oraz unikania klątwy wiedzy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się