„To nie komplement!” – kampania na temat molestowania słownego - Marketing przy Kawie
„To nie komplement!” – kampania na temat molestowania słownego
  • 0
  • 2
11.04.2019

„To nie komplement!” – kampania na temat molestowania słownego

„Niezła dupa” czy „piękne cycki” to według wielu (głównie mężczyzn) komplementy. Z tym właśnie walczy kampania „To nie komplement!”. Jej autorzy chcą promować kobiecy punkt widzenia na tzw. catcalling. Akcja ma pokazać, że takie pseudokomplementy nie mają nic wspólnego z prawdziwymi pochwałami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55730 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 kwietnia 2019