Influencer relations i social media. Kongres Profesjonalistów PR już za dwa tygodnie
  • 0
  • 2
12.04.2019

Influencer relations i social media. Kongres Profesjonalistów PR już za dwa tygodnie

Za kilkanaście dni w Rzeszowie rozpocznie się XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 gości, którzy podczas dwóch dni będą mieli okazję uczestniczyć w ponad dwudziestu prelekcjach i dwóch warsztatach praktycznych prowadzonych przez ekspertów z branży PR.

Kongres Profesjonalistów PR od dziewiętnastu lat stanowi forum wymiany doświadczeń dla specjalistów, ekspertów i naukowców z zakresu public relations, marketingu i komunikowania. Tegoroczna edycja odbędzie się 25 i 26 kwietnia w Hotelu Bristol Tradition & Luxury w Rzeszowie. Jej temat przewodni brzmi: „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe”.

W tym roku wśród prelegentów znaleźli się m.in.:

  • Ryan Socash, founder & managing director Mediakraft TV,
  • Aida Bella, rzecznik prasowy Totalizatora Sportowego,
  • Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu i dyrektor generalny firmy Press Service Monitoring Mediów,
  • Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej PKN Orlen,
  • Michał Leksiński, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2.

Prelegenci będą koncentrować się wokół zagadnień związanych z influencer relations i social media. W drugi dzień wydarzenia organizatorzy przewidzieli dla uczestników 2 bloki warsztatów tematycznych.

Organizatorem jednego z nich jest PSMM, sponsor główny kongresu. Temat warsztatów będzie skupiony wokół działań związanych z weryfikacją influencerów.

Decydując się na współpracę z influencerem, należy pamiętać, że ma on realny wpływ na wizerunek marki. Bardzo często nieadekwatny dobór osoby i źle prowadzona komunikacja mogą prowadzić do kryzysu wizerunkowego. Aby uniknąć tej niepożądanej sytuacji, już na samym początku należy zweryfikować, z kim wizerunkowo zwiążemy naszą markę – mówi Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych Press Service Monitoring Mediów, który poprowadzi warsztaty.

Prowadzącym podczas drugich warsztatów, zatytułowanych „Sprawdzone i skuteczne narzędzia w pracy social media”, będzie Wojciech Szymański. To ekspert ds. e-marketingu, e-commerce i e-PR oraz prezes zarządu firmy Ideo Force, partnera kongresu.

Organizatorem Kongresu Profesjonalistów PR jest Newsline. Na wydarzenie można zarejestrować się za pomocą strony www.kongrespr.pl. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 2

12 kwietnia 2019

11 kwietnia 2019