Ruszyła kampania dotycząca wykrywania przewlekłej obturacyjnej choroby płuc - Marketing przy Kawie
Ruszyła kampania dotycząca wykrywania przewlekłej obturacyjnej choroby płuc
  • 1
  • 0
12.04.2019

Ruszyła kampania dotycząca wykrywania przewlekłej obturacyjnej choroby płuc

Narodowy Program Wykrywania POChP działający od czerwca 2018 r. ruszył z kampanią. Od marca w TVP emitowany jest spot edukacyjny dotyczący przewlekłej obturacyjnej choroby płuc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55601 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 kwietnia 2019