- 1
- 3
Mały Głód mówi w kampanii Danio
Wystartowała kampania Danio. Jej celem jest prezentacja nowości marki – jogurtu pitnego. W kampanii pojawia się Mały Głód, który po raz pierwszy w reklamie mówi.
„Napiłbyś się Danio?”. Te słowa padają – po raz pierwszy w historii istnienia postaci – z ust Małego Głoda w spocie reklamowym.
Wielokanałowa komunikacja skierowana do grupy docelowej młodych dorosłych obejmie m.in. media tradycyjne, współpracę z influencerami i nośniki outdoorowe. Prowadzone będą również akcje konsumenckie. Reklamy pojawią się także w serwisach VoD czy na platformach społecznościowych – m.in. TikToku, Facebooku czy Instagramie. Komunikacja obecna będzie w punktach sprzedaży. Marka zaplanowała też szereg działań niestandardowych.
We Wrocławiu, w Krakowie i Górnośląskim Okręgu Przemysłowym na ulicach pojawią się tramwaje oklejone kremowymi kreacjami Danio. W wielu miastach w całym kraju pojawią się specjalne Danio Busy, którymi podróżować będzie nie tylko Mały Głód, lecz także goście specjalni. Informacje o lokalizacjach będą na bieżąco podawane na stronie internetowej marki.
18 maja, w ramach Nocy Muzeów, na fasadzie budynku Centrum Bankowo-Biznesowego „Nowy Świat” przy rondzie Charles’a de Gaulle’a w Warszawie zostanie wyświetlona specjalna animacja (mapping Danio).
- 3