Brzydal eksportowy – historia Małego GłodaBrzydal eksportowy – historia Małego GłodaBrzydal eksportowy – historia Małego GłodaBrzydal eksportowy – historia Małego Głoda
Głód rozpanoszył się w wielu krajach...

Brzydal eksportowy – historia Małego Głoda

Brzydal eksportowy – historia Małego Głoda
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Postrzeganie polskiej reklamy za granicą nie jest zbyt pozytywne. W tej dziedzinie jesteśmy ponoć pracowici, rzetelni, terminowi, ale raczej mało pomysłowi. Mały Głód tego nie potwierdza. Ten efekt polskiej kreatywności został zaadaptowany na rynki Finlandii, Włoch, Francji, Anglii czy Brazylii.

Reklamy globalnych koncernów, takich jak Coca-Cola, Henkel, Nivea, Pepsi czy SC Johnson, są u nas głównie adaptowane – powstają polskie wersje językowe zagranicznych spotów i materiałów. Czasem adaptacja obejmuje strategię, czasem zatrudnienie polskiego celebryty. W przypadku Małego Głoda odwrócono tradycyjny kierunek.
Najpierw był nasz Mały Głód.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się