Generatywna sztuczna inteligencja w branży marketingowej i reklamowej a prawo. Ciesz się korzyściami, ale czytaj drobny druczekGeneratywna sztuczna inteligencja w branży marketingowej i reklamowej a prawo. Ciesz się korzyściami, ale czytaj drobny druczekGeneratywna sztuczna inteligencja w branży marketingowej i reklamowej a prawo. Ciesz się korzyściami, ale czytaj drobny druczekGeneratywna sztuczna inteligencja w branży marketingowej i reklamowej a prawo. Ciesz się korzyściami, ale czytaj drobny druczek
O sporo kwestii związanych z AI w marketingu warto dopytać prawnika (fot. Mikhail Nilov/Pexels)

Generatywna sztuczna inteligencja w branży marketingowej i reklamowej a prawo. Ciesz się korzyściami, ale czytaj drobny druczek

Generatywna sztuczna inteligencja w branży marketingowej i reklamowej a prawo. Ciesz się korzyściami, ale czytaj drobny druczek

Maria Dymitruk

-

radca prawny, counsel, Olesiński i Wspólnicy

Maria Dymitruk

radca prawny, counsel, Olesiński i Wspólnicy

Daniel Kula

-

OW Legal, Olesiński i Wspólnicy

Daniel Kula

OW Legal, Olesiński i Wspólnicy

Zdarzyło ci się robić burzę mózgów nad kampanią reklamową lub optymalizować tekst pod wyszukiwarkę Google z pomocą ChataGPT? Budujesz identyfikację wizualną marki z wykorzystaniem generatorów grafik opartych na sztucznej inteligencji, takich jak Stable Diffusion? A może tworzysz treści na media społecznościowe z wykorzystaniem Jasper.AI? Albo oszczędzasz na sesjach fotograficznych (a znudziły cię banki twarzy) i teraz generujesz grafiki z postaciami w Midjourneyu? To świetnie, ale wiążą się z tym ryzyka prawne. Czy je znasz?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja