0 1 4.04.2024Hand Made wygrał przetarg marki Lorenz na obsługę w social mediachfirmy marketing społecznościowyAgencja Hand Made wygrała przetarg na obsługę w social mediach marki Lorenz.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56200 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
5 1 0 4.04.2024Kampania Żabki ma wzmocnić świadomość formatu NanoŻabka Nano wystartowała z kampanią digitalową „#Nanormalnie”, której celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format.
0 2 0 4.04.2024Hubert Hurkacz nowym ambasadorem WaterdropTenisista Hubert Hurkacz został ambasadorem marki napojów Waterdrop. Polak zajmuje obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP.
0 1 0 4.04.2024Już 23 kwietnia IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketinguPodczas konferencji „IAB HowTo: Królewski Gambit: jak wygrać w content marketingu” uczestnicy będą mieli okazję zgłębić tajniki działań strategicznych, które pozwalają zdominować pole contentowej gry. Już 23 kwietnia w Multikinie w Złotych Tarasach eksperci z grup roboczych IAB Polska podpowiedzą m.in., jak poprawić efektywność i jak walczyć o uwagę odbiorców.
0 4 0 4.04.2024Prawie 3/4 Polaków łatwiej zapamiętuje markę, uczestnicząc w jej konkursie – raport PluxeeW ciągu ostatniego roku 80% Polaków wzięło udział w akcji promocyjnej. Co siódmy konsument w naszym kraju twierdzi, że udział w konkursie, loterii lub akcji wsparcia sprzedaży sprawia, że łatwiej zapamiętuje markę lub konkretny produkt związany z akcją. Tak wynika z raportu „Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży” Instytutu Badawczego IRCenter i Pluxee Polska.