Hand Made wygrał przetarg marki Lorenz na obsługę w social mediach
  • 0
  • 1
4.04.2024

Hand Made wygrał przetarg marki Lorenz na obsługę w social mediach

Agencja Hand Made wygrała przetarg na obsługę w social mediach marki Lorenz.

Hand Made skupi się także na rozwinięciu CSR-owej strony brandu i wzmocnieniu jego wyrazistości. Działania obejmą przygotowanie nowych kreacji, promocję i moderację treści oraz prowadzenie aktywacji konsumenckich. Agencja prowadzi już profile społecznościowe najważniejszych brandów z portfolio marki Lorenz, takich jak Curly, Wiejskie Ziemniaczki czy Monster Munch.

  • 1
Hand Made wygrała przetarg social media marki Lorenz

Hand Made wygrała przetarg social media marki Lorenz

4 kwietnia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2024

Już 23 kwietnia IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu

Podczas konferencji „IAB HowTo: Królewski Gambit: jak wygrać w content marketingu” uczestnicy będą mieli okazję zgłębić tajniki działań strategicznych, które pozwalają zdominować pole contentowej gry. Już 23 kwietnia w Multikinie w Złotych Tarasach eksperci z grup roboczych IAB Polska podpowiedzą m.in., jak poprawić efektywność i jak walczyć o uwagę odbiorców.