Billboard w Nowym Jorku promuje Crescendo – wibrator dla kobiet w okresie menopauzy
  • 1
  • 1
4.04.2024

Billboard w Nowym Jorku promuje Crescendo – wibrator dla kobiet w okresie menopauzy

W Nowym Jorku pojawił się billboard z reklamą wibratora mającego łagodzić skutki menopauzy. Producent (MysteryVibe) podkreśla, że urządzenie zwiększa przepływ krwi, wspomaga krążenie i naprawę tkanek, jest też zatwierdzone przez Agencję Żywności i Leków (FDA).

Nośnik OOH umieszczono w nowojorskiej dzielnicy Hell’s Kitchen na wysokości chodnika. Reklama przedstawia duży napis „Orgazm jest teraz dostępny na receptę” i promuje wibrator Crescendo firmy MysteryVibe. Jednocześnie ma przełamywać tabu związane z menopauzą i normalizować temat masturbacji wśród kobiet.

„Dyskutowanie o masturbacji w męskim świecie jest tak normalne, jak zamawianie kawy. Ale w świecie kobiet, zwłaszcza jeśli chodzi o mówienie o kobietach po menopauzie, staje się to tabu”. Tak napisała agencja Havas Lynx wyspecjalizowana w obsłudze marek medycznych, która przygotowała kampanię.

  • 1
Billboard promuje Crescendo – zabawkę erotyczną dla kobiet w okresie menopauzy

Billboard promuje Crescendo – zabawkę erotyczną dla kobiet w okresie menopauzy

4 kwietnia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2024

Już 23 kwietnia IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu

Podczas konferencji „IAB HowTo: Królewski Gambit: jak wygrać w content marketingu” uczestnicy będą mieli okazję zgłębić tajniki działań strategicznych, które pozwalają zdominować pole contentowej gry. Już 23 kwietnia w Multikinie w Złotych Tarasach eksperci z grup roboczych IAB Polska podpowiedzą m.in., jak poprawić efektywność i jak walczyć o uwagę odbiorców.