- 1
- 1
Billboard w Nowym Jorku promuje Crescendo – wibrator dla kobiet w okresie menopauzy
W Nowym Jorku pojawił się billboard z reklamą wibratora mającego łagodzić skutki menopauzy. Producent (MysteryVibe) podkreśla, że urządzenie zwiększa przepływ krwi, wspomaga krążenie i naprawę tkanek, jest też zatwierdzone przez Agencję Żywności i Leków (FDA).
Nośnik OOH umieszczono w nowojorskiej dzielnicy Hell’s Kitchen na wysokości chodnika. Reklama przedstawia duży napis „Orgazm jest teraz dostępny na receptę” i promuje wibrator Crescendo firmy MysteryVibe. Jednocześnie ma przełamywać tabu związane z menopauzą i normalizować temat masturbacji wśród kobiet.
„Dyskutowanie o masturbacji w męskim świecie jest tak normalne, jak zamawianie kawy. Ale w świecie kobiet, zwłaszcza jeśli chodzi o mówienie o kobietach po menopauzie, staje się to tabu”. Tak napisała agencja Havas Lynx wyspecjalizowana w obsłudze marek medycznych, która przygotowała kampanię.
- 1