Co trzecia transakcja na rynku dóbr luksusowych odbywa się online – raport Deloitte - Marketing przy Kawie
Co trzecia transakcja na rynku dóbr luksusowych odbywa się online – raport Deloitte
  • 0
  • 1
29.06.2017

Co trzecia transakcja na rynku dóbr luksusowych odbywa się online – raport Deloitte

Wyniki sprzedaży stu największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w minionym roku obrotowym 212 mld dol. Rok wcześniej były to 222 mld dol. Sprzedaż odbywa się wciąż głównie w sklepach tradycyjnych. Mimo to niemal połowa klientów uważa, że kanały cyfrowe na tym rynku będą zyskiwały coraz większe znaczenie – wynika z raportu Deloitte „Global Powers of Luxury Goods 2017. The new luxury consumer”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55358 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 czerwca 2017