InPost powierza domowi mediowemu Codemedia obsługę w Internecie
  • 0
  • 0
14.05.2018

InPost powierza domowi mediowemu Codemedia obsługę w Internecie

Obsługą kampanii reklamowych firmy kurierskiej InPost w Internecie zajmie się Codemedia. Dom mediowy wygrał przegląd ofert.

Ruszyły już pierwsze działania, które polegają na promocji usług firmy InPost skierowanych do klienta B2B. W tych aktywnościach wykorzystany zostanie szeroki wachlarz narzędzi komunikacji internetowej.

Akcja promocyjna ma za zadanie przede wszystkim zachęcić do skorzystania z naszej oferty oraz zwiększyć liczbę partnerów biznesowych. Co więcej, zależy nam również na tym, aby nasi użytkownicy byli informowani o nowo powstających Paczkomatach. Dlatego po zapoznaniu się z przedstawioną ofertą domu mediowego Codemedia zdecydowaliśmy się na skorzystanie z ich usług – mówi Rafał Trawicki, kierownik marketingu InPostu.

Kampania będzie częścią szerszych działań prowadzonych dla marki InPost przez cały rok. Głównym celem będzie pozyskiwanie wartościowych leadów B2B.

14 maja 2018