Woda Jurajska z nową strategią komunikacji i kampanią reklamową
  • 2
  • 0
14.05.2018

Woda Jurajska z nową strategią komunikacji i kampanią reklamową

Z początkiem maja marka Jurajska rozpoczęła kampanię reklamową, której bohaterami są sympatyczne dinozaury Danka i Jurek. Tym samym firma prezentuje nową strategię komunikacji.

Działania reklamowe obejmują emisję spotów telewizyjnych, dystrybucję materiałów POS oraz prowadzenie aktywności w Internecie, w tym w social media. Postaci dinozaurów stworzone na potrzeby marki Jurajska mają przywoływać na myśl prehistoryczne pochodzenie źródła wody.

Nowa strategia komunikacyjna Jurajskiej jest odpowiedzią na zmiany na rynku, na którym rośnie zainteresowanie konsumentów zdrowym stylem życia i wodami bogatymi w minerały. Celem komunikacji jest zwiększenie zaufania do marki Jurajska jako wody o unikalnym pochodzeniu. Jurajska czerpana jest ze źródła powstałego miliony lat temu w głębokich warstwach skał krasowych Jury Krakowsko-Częstochowskiej, bogatych w jony wapnia i magnezu – wyjaśnia Agnieszka Filek, dyrektor marketingu Jurajskiej.

Nową strategię komunikacji stworzyła agencja Directors. Zajęła się ona również realizacją kampanii reklamowej. Spoty wyprodukowało studio Platige Image. Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD (Optimum Media).

14 maja 2018

11 maja 2018