Link4 rozstrzyga przetarg na działania performance
  • 0
  • 1
22.01.2024

Link4 rozstrzyga przetarg na działania performance

Przetarg ubezpieczyciela Link4 wygrała agencja iProspect (Dentsu Polska). Współpraca obejmie obsługę mediową we wszystkich kanałach digitalowych, opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie i zakup mediów. Umowa ma charakter długofalowy.

– Link4 nieustannie wdraża najnowsze usługi i rozwiązania technologiczne w obszarze marketingu online. Naturalną więc dla nas drogą było rozpoczęcie współpracy z jednym z liderów w branży, jakim jest agencja iProspect. Jesteśmy przekonani, że eksperci z zespołu agencji pomogą nam jeszcze skuteczniej dotrzeć z naszą ofertą do klientów i zadbać o ich jak najlepsze doświadczenia – podkreśla Mirosław Gilarski, członek zarządu Link4.

iProspect został wyłączną agencją Link4 odpowiadającą za działania performance w produkcie komunikacyjnym.

  • 1
Link4 rozstrzyga przetarg na obsługę performance

Link4 rozstrzyga przetarg na obsługę performance

22 stycznia 2024