DLF wybrał grupę Good One - Marketing przy Kawie
DLF (dystrybutor m.in. iRobota) wybrał grupę Good One
  • 0
  • 1
8.05.2024

DLF (dystrybutor m.in. iRobota) wybrał grupę Good One

Grupa Good One odpowiada za kompleksową obsługę marketingową firmy DLF, wyłącznego dystrybutora marek iRobot, Stadler Form, Laurastar, Crockpot, Breville, FoodSaver i Kohersen w Polsce.

Zakres współpracy obejmuje:

  • PR produktowy i korporacyjny,
  • influencer marketing,
  • działania w mediach społecznościowych,
  • zakup mediów,
  • produkcję treści wideo.

Współpraca w wymienionym zakresie rozpoczęła się w styczniu 2024 r.

W czerwcu 2022 r. firma DLF powierzyła działania social media wybranych marek agencji Social Lama, która jest częścią grupy marketingowej Good One. W styczniu 2024 r. działania zostały rozszerzone o kolejne zakresy oraz marki. Tym samym w realizację działań włączyły się agencje Good One PR, SeoFly, Folks oraz Diea. Należą one do polskiej, niezależnej grupy marketingowej Good One.

Good One PR odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii PR dla marek z portfolio DLF

W tym:

  • prowadzenie biura prasowego,
  • media relations,
  • pozycjonowanie brandów, produktów oraz ekspertów firmy w mediach.

Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR korporacyjnego, zrównoważonego rozwoju oraz koncepcji kreatywnych. Z ramienia agencji działania prowadzi zespół konsumencki na czele z Iloną Rutkowską, senior account manager. Wsparcia udziela Ewelina Puławska, account director.

Kompleksową obsługą komunikacyjną w mediach społecznościowych zajmie się agencja Social Lama

Działania stałe obejmują:

  • prowadzenie kanałów marek z portfolio DLF,
  • budowanie ich rozpoznawalności i eksperckiego wizerunku,
  • tworzenie aktywnej i zaangażowanej społeczności.

Za działania tej agencji odpowiadają zespoły koordynowane przez social media managerów – Annę Ozgę i Justynę Barczykowską.

Agencja Folks odpowiada za działania z obszaru influencer marketingu

Jej prace nadzoruje i koordynuje Natalia Stelmasiak, PR & influencer marketing specialist.

Agencja Diea w ramach współpracy zajmuje się kompleksową produkcją materiałów wizualnych, w tym treści wideo

Ich kreacją zajmuje się videographer Wojciech Sochaczyński.

SeoFly przygotowuje treści reklamowe do social mediów

Następnie zapewnia ich emisję na Facebooku oraz na innych platformach należących do firmy Meta, takich jak Instagram i Messenger. Do jej zadań należy także przygotowywanie rekomendacji reklamowych do kampanii prowadzonej na kanale YouTube marki iRobot. Za projekt z ramienia agencji odpowiadają Jakub Piasecki oraz Daniel Sierocki.

Całość zadań na rzecz firmy DLF i marek znajdujących się w jej portfolio koordynuje Jakub Kucharski, dyrektor ds. kluczowych klientów w grupie marketingowej Good One.

  • 1
Współpraca DLF i Good One

Współpraca DLF i Good One

8 maja 2024