Semiotyczna droga do markiSemiotyczna droga do markiSemiotyczna droga do markiSemiotyczna droga do marki

Semiotyczna droga do marki

Semiotyczna droga do marki
Marzena Żurawicka-Koczan

Marzena Żurawicka-Koczan

-

Marzena Żurawicka-Koczan

Marzena Żurawicka-Koczan

Podejście psychologiczne i socjologiczne do budowania marki nie zawsze bywa wystarczające. Wtedy należy spojrzeć z perspektywy kulturowej i semiotycznej. Przykład sukcesu Bacardi Breezer w Wielkiej Brytanii potwierdza wartość takiego podejścia.

Marka to pojęcie, które wzbudza u praktyków marketingu spore emocje, włącznie z uczuciem bezradności. Dodatkowo potęguje je fakt, że dla części właścicieli firm marka to ukochane dziecko, o które należy dbać szczególnie. Stąd wynajęci marketingowcy, jak przystało na profesjonalnych opiekunów, wychowują markę, pozycjonują, repozycjonują, mierzą jej wartość, siłę i moc, tak by urosła duża i piękna.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się