Kit Kat w nowej reklamie wykorzystuje wyniki badań nad AI
  • 1
  • 1
22.01.2024

Kit Kat w nowej reklamie wykorzystuje wyniki badań nad AI

Nowa kampania batonów Kit Kat „Have AI Break” pokazuje, że zapewnienie przerwy w zadawaniu pytań sztucznej inteligencji poprawia jakość odpowiedzi.

Motyw kampanii opiera się na badaniach przeprowadzonych przez Google DeepMind. Pokazywały one, że przerwy w zadawaniu pytań i prośbach o przetworzenie kolejnych danych poprawia jakość otrzymanego wyniku.

Agencja Courage, która obsługuje reklamowo markę Kit Kat, przez miesiąc testowała to w praktyce. Zadawała kolejne pytania różnym platformom AI. Prosiła o streszczenie książek, przepisy kulinarne albo teorie fizyczne. Spływające odpowiedzi po przerwach były dokładniejsze, czyli zgodne z wynikami badań.

  • 1
Wyniki badań nad AI w nowej reklamie Kit Kata

Wyniki badań nad AI w nowej reklamie Kit Kata

22 stycznia 2024

19 stycznia 2024