Espresso

14 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2020

Ruch wokół nośników OOH wraca do normy. Analiza firmy Proxi.cloud

Przez ostatnie dwa miesiące firma technologiczna Proxi.cloud zbierała dane na temat ruchu wokół nośników OOH, obserwując 140 tys. dorosłych Polaków w 230 lokalizacjach. Jak wynika z raportu, od pierwszego do piątego tygodnia tzw. narodowej kwarantanny rejestrowano coraz większe spadki – na poziomie nawet 60%. Jednak w ostatnich trzech tygodniach trend zaczął się odwracać. Ruch był mniejszy o około 40% w porównaniu do czasu sprzed pandemii. Obecnie natomiast to niecałe 27%.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2020

Centra handlowe w cieniu epidemii. Badanie firmy Kantar

Ośmiu na dziewięciu Polaków przyznaje, że nie odwiedziło żadnego centrum handlowego w pierwszym tygodniu działania tego typu obiektów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług, Polacy są sceptyczni w kwestii korzystania z centrów handlowych w obecnej sytuacji. Niemal 40% osób, które wcześniej bywały w galeriach, nie wybiera się tam w ciągu najbliższego miesiąca. Około 1/3 badanych spodziewa się, że sytuacja wróci do normy nie wcześniej niż w ciągu 3–6 miesięcy, a 35% uważa, że potrwa to jeszcze dłużej.

13 maja 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2020

Są dzieci, dla których #zostańwdomu oznacza zagrożenie. Kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Ostatnie miesiące całkowicie zmieniły rzeczywistość niemal każdego z nas. Kryzys związany ze światową pandemią, niepewność jutra, długotrwała izolacja najboleśniej dotknęły tych najsłabszych. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rusza z kampanią, w której zwraca uwagę na dramatyczną sytuację dzieci z rodzin stojących przed ryzykiem rozpadu i wykluczenia społecznego. Te dzieci dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek narażone są na zaniedbanie.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2020

Z obawą patrząc w portfel – jak epidemia wpływa na budżet Polaków? Badanie SWResearch

Ponad połowa Polaków (54%) negatywnie ocenia zmianę w budżecie swojego gospodarstwa domowego w wyniku panującej epidemii koronawirusa – wynika z barometru nastrojów i zachowań konsumenckich „Polacy w czasie epidemii” autorstwa SWResearch. Co więcej, rosną obawy o stan gospodarki. 55% boi się wzrostu cen produktów i usług, a 43% aktywnych zawodowo boi się o swoją pracę.

12 maja 2020

Poprzednie Następne