0 4 0 0 0 22.06.2022„Go with the Flow” – podsumowanie konferencji Brains AttackPoczątkiem czerwca na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu odbyła się konferencja Brains Attack. Tematem pierwszej edycji było projektowanie doświadczeń klientów w e-commerce.
1 2 0 0 0 21.06.2022Nowe logo III Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023Na rok przed rozpoczęciem Igrzysk Europejskich zaprezentowano logotyp wydarzenia.
0 3 0 0 0 21.06.2022„Rynek influencerów w Polsce – 2022”. Influencer marketing wrócił do normalności po pandemii, dominuje Instagram, inicjatywa UOKiK oceniana pozytywnieRynek influencer marketingu wrócił już do normalności po pandemii. Marketerzy zamierzają w 2022 r. zwiększać wydatki na tę część marketing miksu. Najpopularniejszym wyborem jest Instagram, który odnotował wzrost rok do roku o 11 punktów procentowych. Jeszcze dynamiczniejsze wzrosty odnotował YouTube, a największe TikTok. To niektóre z wniosków z raportu „Rynek influencerów w Polsce – 2022”, przygotowanego przez platformę Reach a Blogger.
0 1 0 0 0 21.06.2022Bank Handlowy wybrał partnera do obsługi mediowejCiti Handlowy rozstrzygnął przetarg na obsługę internetową. Od czerwca rozpoczął współpracę z agencją mediową The Media Insight należącą do struktur Mindshare Polska.
0 1 0 0 0 21.06.2022Znamy zwycięzców wszystkich kategorii oraz Grand Prix konkursu CMO Awards 2022Olga Korolec, chief marketing officer & group sustainability director w Ringier Axel Springer, zdobyła Grand Prix w pierwszej edycji konkursu CMO Awards, organizowanego przez Shortlist Consulting.
1 1 0 0 0 21.06.2022Gracze gry „Fortnite” psikali się dezodorantem Old Spice, zamiast do siebie strzelaćNa początku czerwca w kanale znanego streamera „Fortnite” Jacoba odbył się turniej przygotowany we współpracy z Old Spice. Na specjalnie stworzonym serwerze gracze wraz z widzami mogli się popsikać wirtualnym sprayem udającym dezodorant, zamiast do siebie strzelać.
0 1 0 0 0 21.06.2022Działalność proekologiczna ważnym składnikiem wartości najcenniejszych technologicznych marek świata w segmencie B2B. Ranking BrandZ top 100W ciągu ostatniego roku 9 spośród 20 najcenniejszych marek świata w segmencie rozwiązania dla biznesu i technologia (Business Solutions & Technology) poprawiło wyniki pod względem odpowiedzialności społecznej biznesu. Tak wynika z opublikowanego raportu Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2022. Lepsza reputacja firm w zakresie wskaźników ESG (środowisko naturalne, społeczeństwo, ład korporacyjny) wywarła duży wpływ na ogólną wartość ich marek.
0 2 0 0 0 21.06.2022Żabka i Żywiec współpracują. Wkrótce spot z Vito BambinoŻabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaprezentują kreację reklamową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino.
0 13 0 0 0 21.06.2022Historia Coca-Coli na muralach w całej PolsceTrwa outdoorowa odsłona jubileuszowej kampanii Coca-Coli. W jej ramach powstały murale w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Krakowie i Gdyni.
0 3 0 0 0 21.06.2022Które banki mają najlepsze biura prasowe? Badanie ARC Rynek i OpiniaSzybkość reakcji, dostępność oraz rzetelna i uczciwa komunikacja – to zdaniem dziennikarzy specjalizujących się w tematyce finansowej najważniejsze cechy dobrego biura prasowego banków. Najlepsze biura prasowe mają: mBank, ING Bank Śląski oraz BNP Paribas Bank Polska – wynika z badania opinii dziennikarzy na temat banków i ich polityki public relations ARC Rynek i Opinia.