Mastercard wydaje album muzyczny, zatytułowany „Bezcenne”
  • 0
  • 1
24.06.2022

Mastercard wydaje album muzyczny, zatytułowany „Bezcenne”

22 czerwca, podczas Festiwalu Kreatywności Cannes Lions marka Mastercard zaprezentowała swój pierwszy w historii album muzyczny, zatytułowany „Bezcenne”. Jest on dostępny na Spotify, a następnie pojawi się także na innych platformach streamingowych. Zawiera 10 utworów 10 artystów z całego świata.

Mastercard ściśle współpracował z producentem wykonawczym Niclasem Molinderem, aby znaleźć artystów, którzy reprezentują różne kultury, języki i gatunki muzyczne. Każdy z nich miał za zadanie włączyć melodię przewodnią marki do piosenki, demonstrując, w jaki sposób można w innowacyjny sposób wykorzystać branding audio.

W albumie znalazły się utwory wschodzących artystów. To:

  • Michael Rice (Wielka Brytania),
  • Shiraz (Liban),
  • Good Harvest (Szwecja),
  • Alma Lake (Kolumbia/USA),
  • Raees (Algieria),
  • Tejas (Indie),
  • Nadine Randle (Wielka Brytania/Szwecja),
  • Tania (Australia),
  • Elle B. (USA),
  • Amaya (Słowenia).

Muzyka została zaprezentowana na imprezie inauguracyjnej współtworzonej ze Spotify, wyłącznym partnerem Mastercarda.

Ponadto marka połączyła przy tym przedsięwzięciu siły z platformą Beatclub, stworzoną przez uznanego producenta muzycznego Timbalanda. Zainspirowani oryginalnymi utworami opracowanymi na potrzeby albumu Mastercarda wschodzący twórcy muzyki wspierani radą przez twórcę platformy zremiksowali dwa wyróżniające się utwory.

Dodatkowo w ramach współpracy z Beatclub Mastercard zapewni roczne członkostwo na platformie setkom dobrze zapowiadających się twórców.

  • 1
Mastercard wydaje album muzyczny – „Bezcenne”

Mastercard wydaje album muzyczny – „Bezcenne”

 

24 czerwca 2022

23 czerwca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2022

Prawie 90% internautów kupuje online – pokazuje raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” e-Izby

Ukazała się kolejna edycja dorocznego raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W Internecie kupuje już 87% badanych konsumentów. To o 15 p.p. więcej niż przed pandemią. Polacy zwiększyli nie tylko e-koszyki zakupowe, ale i częstość zakupów online. Raport pokazuje skutki, jakie dla e-handlu przyniosła pandemiczna rzeczywistość. Obostrzenia covidowe i ograniczenia w dostępie do sklepów stacjonarnych spowodowały zwiększone zainteresowanie ofertą sklepów internetowych.