Lay’s rusza z kampanią w 33 krajach Europy i Azji
  • 4
  • 1
17.01.2020

Lay’s rusza z kampanią w 33 krajach Europy i Azji

„Wkręć się w filmy z Lay’s” to hasło regionalnej kampanii marki chipsów. Działania zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.

Kreacja bazuje na obserwacji, że chipsy ziemniaczane to jedna z najczęściej wybieranych przekąsek podczas seansów filmowych. Komunikacja Lay’s prowadzona jest w telewizji, kinach, na outdoorze, w Internecie, w tym w social media. Przygotowano także materiały POS.

Największym wyzwaniem w pracy nad kampanią było pogodzenie różnorodności kulturowej 33 krajów regionu w taki sposób, aby komunikat był nie tylko ekscytujący i zrozumiały dla wszystkich odbiorców, ale również brał pod uwagę unikatowe w skali lokalnej zwyczaje, stereotypy i postrzeganie świata, nierzadko wzajemnie sprzeczne na poziomie regionalnym – mówi Adam Augustynowicz, senior account manager w agencji VMLY&R Poland, która przygotowała całą kampanię.

Reżyserem spotu był Guy J. Bolandi. Zdjęcia nakręcone zostały w Belgradzie.

  • 1
Lay’s

Marka Lay’s rozpoczyna regionalną kampanię w 33 krajach

17 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2020

Raport „Green Generation” – czy e-commerce jest eko?

57% internautów w Polsce kupuje online. Dzięki zakupom w Sieci nie musimy jeździć do centrów handlowych, a później po nich wędrować. Oszczędzamy czas i paliwo, a często też pieniądze. Zmniejszamy ruch w mieście, bo nie musimy uganiać się za produktami. Zdawałoby się, że e-commerce w tym kontekście jest eko. Czy faktycznie? Mobile Institute sprawdził to w raporcie „Green Generation. Wspólnie na rzecz Ziemi”.