Raport „Green Generation” – czy e-commerce jest eko?
  • 0
  • 1
17.01.2020

Raport „Green Generation” – czy e-commerce jest eko?

57% internautów w Polsce kupuje online. Dzięki zakupom w Sieci nie musimy jeździć do centrów handlowych, a później po nich wędrować. Oszczędzamy czas i paliwo, a często też pieniądze. Zmniejszamy ruch w mieście, bo nie musimy uganiać się za produktami. Zdawałoby się, że e-commerce w tym kontekście jest eko. Czy faktycznie? Mobile Institute sprawdził to w raporcie „Green Generation. Wspólnie na rzecz Ziemi”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2020

16 stycznia 2020