Firma Cadbury przeprowadzi 24-godzinny streaming z gotowania spaghetti
  • 0
  • 1
17.01.2020

Firma Cadbury przeprowadzi 24-godzinny streaming z gotowania spaghetti

Marka Cadbury Creme Egg uruchamia własną platformę VoD dla miłośników czekolady – „Eatertainment”. Akcję zainicjuje 24-godzinny streaming ukazujący przygotowanie dziwacznych potraw z czekoladowymi jajkami.

„Eatertainment” ma prezentować humorystyczne podejście do rosnącej popularności platform streamingowych. Na platformie Cadbury znajdą się m.in. krótkie filmy inspirowane debatą o tym, jak konsumenci powinni jeść Creme Egg czy sesje ASMR.

Widzowie będą mogli oglądać te treści na dowolnym urządzeniu. Dostęp do materiałów premium otrzymają konsumenci, którzy kupią produkty Cadbury Creme Egg.

23 stycznia na platformie ma pojawić się transmisja na żywo z przygotowywania potraw z czekoladowymi jajkami w składzie. Wydarzenie nadawane będzie z londyńskiego Leicester Square. Kampanię „Eatertainment” przygotowała agencja Elvis.

Źródło: www.mediashotz.co.uk

  • 1
Cadbury

Cadbury ma własną platformę VoD

17 stycznia 2020

16 stycznia 2020