Czy możliwe są reklamy, w których najgłośniejszym elementem jest szept? Okazuje się, że tak. Reklam z ASMR nie jest dużo, ale widać coraz większe zainteresowanie tym nurtem. Jak marki wykorzystują delikatność dźwięku w komunikacji?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
ASMR to skrót od Autonomous Sensory Meridian Response, co oznacza samoistną odpowiedź meridianów czuciowych. Nie brzmi to zbyt przystępnie. W rzeczywistości chodzi o zjawisko mrowienia wokół głowy i szyi. Przyjemny dreszcz przechodzący przez całe ciało.
To uczucie jest wzbudzane przez rozmaite bodźce zewnętrzne, np. subtelne odgłosy lub delikatny dotyk.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.