Branded content to droga pomiędzy rozpoznaniem i zrozumieniem potrzeb konsumenta a ich kreatywnym i efektywnym zaspokajaniem. Dobrze zrealizowany tego rodzaju projekt pokonuje niechęć odbiorców do reklam, jednocześnie uwypuklając wyjątkowe cechy produktu. Dzięki temu wywołuje emocje i wzbudza zainteresowanie na dużo dłużej niż tradycyjna reklama.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Narodził się w radiu około 1930 roku. Za jego ojca uznaje się koncern Procter & Gamble, który w tamtych czasach aktywnie promował w radiu swoje mydła, sponsorując radiowe show. Dobrze pojęty branded content jest wiarygodny, angażuje przekazem i formą. Nie jest nachalny, nie epatuje brandem. Jest zrobiony inteligentnie.
Nieumiejętnym „lokowaniem produktu” łatwo bowiem zabić autentyczność, a wtedy skuteczność oddziaływania treści drastycznie spada.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.