Branded content, czyli zaspokajanie  potrzeb i  inteligentne angażowanie konsumentaBranded content, czyli zaspokajanie  potrzeb i  inteligentne angażowanie konsumentaBranded content, czyli zaspokajanie  potrzeb i  inteligentne angażowanie konsumentaBranded content, czyli zaspokajanie  potrzeb i  inteligentne angażowanie konsumenta
Branded content powinien wciągać jak odcinek ulubionego serialu. Albo i bardziej (fot. Pixabay)

Branded content, czyli zaspokajanie potrzeb i inteligentne angażowanie konsumenta

Branded content, czyli zaspokajanie potrzeb i inteligentne angażowanie konsumenta
Luiza Jasińska

Luiza Jasińska

-

digital integration manager, Admetrics.pl

Luiza Jasińska

Luiza Jasińska

digital integration manager
Admetrics.pl

Branded content to droga pomiędzy rozpoznaniem i zrozumieniem potrzeb konsumenta a ich kreatywnym i efektywnym zaspokajaniem. Dobrze zrealizowany tego rodzaju projekt pokonuje niechęć odbiorców do reklam, jednocześnie uwypuklając wyjątkowe cechy produktu. Dzięki temu wywołuje emocje i wzbudza zainteresowanie na dużo dłużej niż tradycyjna reklama.

Narodził się w radiu około 1930 roku. Za jego ojca uznaje się koncern Procter & Gamble,  który w tamtych czasach aktywnie promował w radiu swoje mydła, sponsorując radiowe show. Dobrze pojęty branded content jest wiarygodny, angażuje przekazem i formą. Nie jest nachalny, nie epatuje brandem. Jest zrobiony inteligentnie.

Nieumiejętnym „lokowaniem produktu” łatwo bowiem zabić autentyczność, a wtedy skuteczność oddziaływania treści drastycznie spada.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się