0 1 0 0 0 8.01.2020Storytelling tematem najbliższego spotkania z serii Crash Mondays13 stycznia w Krakowie odbędzie się kolejna edycja spotkań Crash Mondays. Tym razem prelegenci opowiedzą o storytellingu w marketingu i reklamie.
1 3 0 0 0 8.01.2020Serwis społecznościowy ClippGo! rusza w PolsceRozpoczynają się publiczne testy serwisu społecznościowego ClippGo! Jego użytkownicy mogą publikować wiadomości i zdjęcia w rozszerzonej rzeczywistości, a dzięki geolokalizacji tworzyć m.in. własne gry terenowe. Testy trwają w Europie, w tym w Polsce.
0 1 0 0 0 8.01.2020Barometr Providenta: w 2019 r. co trzeci Polak zrealizował założone wydatkiW zeszłym roku co trzeci Polak zrealizował swoje plany finansowe. Noworoczne plany wydatków na najbliższe 12 miesięcy zrobiło już niemal 70 proc. Polaków. Najwięcej pochłoną codzienne wydatki, wyjazdy wakacyjne oraz remonty mieszkań – wynika z Barometru Providenta.
1 1 0 0 0 8.01.2020Firma L’Oréal zaprezentowała Perso – gadżet do tworzenia spersonalizowanych kosmetykówPodczas targów CES 2020 firma L’Oréal zaprezentowała urządzenie, które wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia spersonalizowanych kosmetyków. Z jego pomocą można m.in. przygotować dopasowany do indywidualnych potrzeb krem czy odpowiednią do karnacji lub koloru ubrań szminkę.
1 2 0 0 0 8.01.2020„Bądź bogatszy o dobre serce” – wspólną akcję podejmują mBank i WOŚPZbliża się 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W związku z tym mBank rozpoczął kampanię, w której zachęca swoich klientów do finansowego wsparcia akcji.
0 1 0 0 0 8.01.2020Zgoda warunkowa na koncentrację DOZ i MedixUOKiK wydał zgodę na przejęcie przez DOZ kontroli nad spółką Medix. Transakcja może dojść do skutku pod warunkiem sprzedaży apteki w Tczewie. Dzięki temu koncentracja nie spowoduje zagrożenia dla konkurencji.
0 2 0 0 0 8.01.2020Największe kryzysy wizerunkowe 2019 r.: Kościół katolicki, Marian Banaś, Narodowy Bank PolskiNajwiększy kryzys wizerunkowy 2019 r. w Polsce dotyczy Kościoła katolickiego w związku z publikacjami medialnymi na temat nadużyć hierarchów i księży. Drugi w kolejności związany jest z Marianem Banasiem i Najwyższą Izbą Kontroli. Trzeci w rankingu znalazł się Narodowy Bank Polski i kwestia komunikacji wysokich wynagrodzeń najbliższych współpracownic jego prezesa – wynika z badania „Kryzysometr 2019/2020” Alert Media Communications.
0 2 0 0 0 8.01.2020Potencjał sprzedażowy Instagrama – wyniki badańMedia społecznościowe są już niezaprzeczalnie częścią naszego życia. Z Instagrama korzysta ponad miliard użytkowników na całym świecie, a w Polsce ponad 8 mln osób*. Na tle innych serwisów kojarzony jest on przede wszystkim z ubraniami, trendami z obszaru mody oraz obserwowaniem życia innych osób. Kosmetyki, wakacje i wyjazdy to kolejne kategorie silnie łączone z tym serwisem – wynika z badania „Potencjał sprzedażowy Instagrama. Raport BrandLift”.
0 1 0 0 0 8.01.2020Spot e-commerce – nowość w ofercie biura reklamy TVN MediaPo wdrożeniu rozwiązań in wideo-commerce przy programie „Top Model” dział rozwoju produktu reklamowego online w biurze reklamy TVN Media opracował kolejny produkt dla branży e-commerce. Pierwszym reklamodawcą, który korzysta z nowego rozwiązania, jest Ikea.
0 1 0 0 0 7.01.2020W kwietniu jubileuszowa, XX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations23 i 24 kwietnia w Rzeszowie eksperci oraz praktycy PR kolejny raz podzielą się swoją wiedzą. Tym razem mowa będzie o corporate social responsibility i zabezpieczeniu kryzysowym.