0 0 0 0 0 27.07.2018Facebook z rekordowymi spadkami na giełdzie. W ciągu jednego dnia stracił na wartości 120 mld dolarówCena akcji Facebooka w jeden dzień spadła o około 18 proc. Tym samym 26 lipca kapitalizacja spółki skurczyła się o rekordowe 120 mld dol.
0 0 0 0 0 27.07.2018Jak młodzi konsumują newsy? Analiza BBCBrytyjska stacja BBC przeanalizowała internetowe newsy – zarówno tekstowe, jak i w formie wideo. Sprawdziła, które z nich najbardziej angażują osoby w wieku 18–26 lat.
0 4 0 0 0 27.07.2018Warszawska kampania społeczno-edukacyjna dotycząca śmiecenia nad WisłąNadwiślańskie plaże i bulwary w Warszawie stały się niezwykle popularnym miejscem relaksu i zabawy. Aby móc w pełni korzystać z uroków tej wspólnej przestrzeni, należy o nią stale dbać. Jak to zrobić? Tegoroczna kampania edukacyjna Dzielnicy Wisła pod hasłem „To się nosi nad Wisłą” promuje dobre praktyki.
0 1 0 0 2 26.07.2018Coca-Cola wprowadza na polski rynek markę napojów na bazie roślinCoca-Cola w Polsce rozszerza obecność w sektorze FMCG. Wprowadza markę AdeZ. To napoje na bazie roślin.
0 0 0 0 0 26.07.2018OSM Piątnica wybrała agencję marketingowąPrzetarg Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy wygrała agencja Plej. Szczegółowy zakres współpracy zostanie doprecyzowany.
0 2 0 0 4 26.07.2018Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Badanie Procontent Communication60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z Facebooka może skłonić ich do opuszczenia serwisu. Takie wyniki przyniosło badanie SW Research przygotowane dla Procontent Communication.
0 0 0 0 0 26.07.2018Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji podpisała umowę z Attention MarketingPolska Izba Informatyki i Telekomunikacji podpisała umowę z firmą Attention Marketing, specjalizującą się w doradztwie komunikacyjnym. Zakres współpracy obejmuje prowadzenie biura prasowego oraz obsługę w social media (Facebook, LinkedIn, Twitter).
1 0 0 0 0 26.07.2018„Jesteśmy, jeśli pamiętasz” – spot Muzeum Powstania WarszawskiegoZ okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego muzeum przygotowało spot „Jesteśmy, jeśli pamiętasz”. Ma on przypominać o obecności bohaterów – powstańców – wśród nas.
0 0 0 0 0 26.07.2018Poczta Polska wybrała Value Media do obsługi mediowejPrzetarg na roczną obsługę Poczty Polskiej wygrał dom mediowy Value Media (Group One). W ramach współpracy firma opracuje strategię komunikacji. Zajmie się też planowaniem i zakupem mediów do realizowanych kampanii reklamowych oraz organizacją działań niestandardowych.
0 1 0 0 0 26.07.2018Semilac z aplikacją rozpoznającą kolor lakieru na paznokciachMarka lakierów hybrydowych Semilac wprowadziła aplikację na telefony i tablety. Umożliwia ona m.in. wykrycie koloru lakieru na paznokciach.