3 1 0 21.08.2020W rytmie rapu, reggae czy disco polo? Muzyczny lipiec w reklamach na YouTube. Zestawienie Ads LeaderboardWakacje sprzyjają muzycznym reklamom na YouTube. Lipcowe zestawienie Ads Leaderboard otwiera wideo marki Tiger Energy Drink i utwór rapowany przez Abradaba z udziałem motocrossowca Mikołaja Tempki. Kolejne miejsca zestawienia to także spoty z gwiazdami: reklama Play z Kamilem Bednarkiem oraz wideo Media Markt z udziałem Zenona Martyniuka.
4 1 0 21.08.2020Bartek Bargiel, Jakub Kaźmierczyk, Magdalena Danaj i Damian Widowski w kampanii AceraAcer Polska rozpoczął kampanię promującą laptop ConceptD 7. Wzięli w niej udział: Bartek Bargiel – operator drona i twórca filmowy realizujący ujęcia lotnicze z gór wysokich, brat Andrzeja Bargiela, Jakub Kaźmierczyk – fotograf, Magdalena Danaj – rysowniczka i ilustratorka oraz Damian Widowski – architekt wnętrz. W krótkich filmach opowiadają, czego oczekują od laptopa, który ma im służyć do pracy kreatywnej.
0 3 0 20.08.2020iRobot z ilustracjami Anny HalarewiczProducent robotów domowych iRobot Polska nawiązał współpracę z ilustratorką Anną Halarewicz. Pomalowała ona robota sprzątającego Roomba s9+.
1 3 0 20.08.2020Rosyjski grafik? Nie. Okazało się, że to algorytmRosyjskie studio projektowe Art. Lebedev Studio przez rok wymieniało jako swojego pracownika grafika Nikołaja Ironowa. Uczestniczył on w kilkudziesięciu komercyjnych projektach. Właśnie okazało się, że był on algorytmem.
0 7 0 20.08.2020Startuje 3. edycja „Projektu Packshot” – konkursu organizowanego przez Answear.comSklep internetowy Answear.com po raz trzeci rusza z „Projektem Packshot”. Tegoroczna edycja konkursu dla kreatywnych fotografów, stylistów i osób z artystyczną duszą organizowana jest pod patronatem marki Swarovski i magazynu „Elle”.
0 1 0 20.08.2020Marka prezerwatyw LifeStyles wprowadziła zniżki powiązane z liczbą wyszukiwań dotyczących infekcji przenoszonych drogą płciowąMarka prezerwatyw i akcesoriów erotycznych LifeStyles zaoferowała zniżki na swoje produkty. Połączone są one z danymi na temat wyszukiwań dotyczących infekcji przenoszonych drogą płciową (STI).
0 1 0 20.08.2020„(Nie)przyjemności”, czyli raport o guilty pleasure„(Nie)przyjemności”, czyli raport o guilty pleasure na nieco ponad stu stronach przybliża, czym jest to zjawisko i jak można je interpretować. Raport z analizy kulturowej oraz badań ankietowych przeprowadzonych przez badaczki z wrocławskiego kolektywu Brandico może stanowić inspirację dla twórców komunikacji marketingowej lub być ciekawą lekturą dla osób o socjologicznym zacięciu.
0 4 0 20.08.2020Połowa Polaków traktuje pandemię poważnie. Badanie ARC Rynek i OpiniaBardzo poważnie traktuję pandemię – tak deklaruje połowa z nas. Podobny odsetek stara się odciąć od negatywnych informacji, a bardziej niż samego koronawirusa obawia się jego wpływu na gospodarkę. Co czwarty Polak przyznaje, że jest zmęczony tematem pandemii. Jednocześnie dostrzegamy też jej pozytywne skutki. Główne to: większa dbałość o higienę oraz więcej czasu spędzonego z rodziną – wynika z najnowszej fali badania ARC Rynek i Opinia „Konsumpcja w cieniu koronawirusa”.
1 1 0 20.08.2020„5 sposobów na…” przetestowali rower elektryczny Decathlonu i stanęli do wyścigu z samochodem i komunikacją miejskąDecathlon rozpoczął kampanię reklamową roweru elektrycznego Tilt 500E Btwin. W działania zaangażowano youtuberów z „5 sposobów na...”. Akcja ma pokazać, że promowany pojazd idealnie nadaje się do jazdy po mieście.
0 1 0 20.08.2020UPC Polska zmienia praktyki sprzedażowe po decyzji UOKiKPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał decyzję, w której zobowiązał UPC do zmiany praktyk sprzedażowych stosowanych w związku z zawieraniem umów na odległość, podczas rozmowy telefonicznej lub przez stronę internetową. Aby doszło do zawarcia lub zmiany umowy, której warunki ustalono podczas rozmowy telefonicznej, konsumenci będą musieli wyraźnie potwierdzić taką chęć. Ponadto UPC Polska zaoferuje osobom, które składały reklamację, jedną z wybranych usług. Rekompensata obejmie również byłych abonentów.