0 3 0 0 0 26.07.2019Kampania „Kochaj admina” z okazji święta administratoraDzień Administratora obchodzony jest co roku w ostatni piątek lipca. Tym razem przypada on 26 lipca. Z tej okazji Fundacja SysOps/DevOps Polska we współpracy z grupą OVH zorganizowała akcję społeczną „Kochaj admina”.
0 3 0 0 0 26.07.2019„Marzenia”, „3 razy P” i „Zmęczony” – letnie billboardy Galerii RuszLato to czas urlopu i wypoczynku, regeneracji i otrząsania się z całorocznego zmęczenia. Może jednak warto, poza standardowymi pomysłami wylegiwania się nad wodą, wykorzystać ten letni czas na coś trochę mniej standardowego, a przynoszącego ogromne korzyści przez dalszą część roku – pyta Galeria Rusz.
0 1 0 0 0 26.07.2019Programy wsparcia sprzedaży kuszą nawet małe przedsiębiorstwa. Wyniki badaniaProgramy wsparcia sprzedaży są siłą napędową w budowaniu lojalności i pozyskiwaniu nowych klientów – wynika z badania „Wyzwania sprzedaży 2019”, przeprowadzonego przez ICAN Institute przeprowadzonego we współpracy z Edenred Polska. W 2018 r. 67% liderów sprzedaży przekroczyło zakładane plany sprzedażowe o 20%, m.in. dzięki wdrożeniu programów lojalnościowych.
0 1 0 0 0 26.07.2019FaceApp dla klimatu. Greenpeace pokazuje, jak może wyglądać Ziemia w przyszłościRosyjski oddział Greenpeace, wykorzystując popularność aplikacji FaceApp, stworzył EarthApp. Pokazuje, jak zmieni się świat, jeśli ludzie nie podejmą działań w sprawie globalnego ocieplenia.
0 0 0 0 0 26.07.2019SAR włącza się do inicjatywy Marketerzy dla Lepszych BadańKlub Agencji Mediowych SAR w odpowiedzi na zaproszenie inicjatywy Marketerzy dla Lepszych Badań powołał MAC (Media Agency Committee), który wspólnie z marketerami będzie opiniował koncepcje badania jednoźródłowego. Dodatkowo agencje mediowe obecne w czasie zebrania członków klubu zadeklarowały zachęcanie swoich klientów (reklamodawców) do przyłączenia się do inicjatywy.
0 1 0 0 0 25.07.2019Primark otworzy pierwszy sklep w PolsceW Warszawie ma powstać pierwszy w Polsce sklep marki odzieżowej Primark. Będzie się on mieścił w Galerii Młociny.
0 1 0 0 0 25.07.2019Volkswagen wybrał agencję do obsługi BTLVolkswagen rozstrzygnął przetarg na obsługę BTL. Marka rozpoczęła współpracę z agencją Afekt. Do jej zadań należy obsługa marketingu dealerskiego w ponad 60 placówkach całej sieci salonów w Polsce.
0 0 0 0 0 25.07.2019Fałszywi obserwujący influencerów w mediach społecznościowych kosztowali marki w tym roku już 1,3 mld dol.Marki przeznaczają rocznie miliardy dolarów na influencer marketing. Raport firmy Cheq i Uniwersytetu w Baltimore sugeruje, że duża część tych budżetów jest marnowana na fałszywych followersów.
0 1 0 0 1 25.07.2019Co czwarty Polak wierzy, że sztuczna inteligencja podpowie mu, czy jest zakochany. Badanie Havas GroupW dobie cyfryzacji trudno uniknąć pytania: serce czy algorytm? Polacy coraz częściej skłaniają się w tym drugim kierunku. Ponad 27 proc. polskich prosumentów wierzy, że sztuczna inteligencja podpowie im, czy darzą kogoś uczuciem – wynika z badania „Love in the Digital Age”, przeprowadzonego przez Havas Group.
0 5 0 0 0 25.07.2019Wavemaker: 15 mln Polaków ogląda seriale w Sieci. Netflix i HBO otwierają ranking najlepszych producentówCo drugi Polak (64 proc. internautów) w wieku 16+ ogląda seriale w Sieci – pokazuje „VideoTrack”, cykliczne badanie agencji Wavemaker. Polskim e-widzom w krew wszedł binge-watching. Wciąż najbardziej cenią oni amerykańskie produkcje, choć w rankingu awansowały także seriale polskie. Za najlepszych producentów seriali uważają natomiast Netfliksa i HBO.