Wirusy z pokładu PrometeuszaWirusy z pokładu PrometeuszaWirusy z pokładu PrometeuszaWirusy z pokładu Prometeusza
Prometeusz – ambient marketing na opuszczonej stacji paryskiego metra

Wirusy z pokładu Prometeusza

Wirusy z pokładu Prometeusza
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

„Prometeusz” Ridleya Scotta wyląduje w polskich salach kinowych 20 lipca 2012 roku. Najbardziej wyczekiwany film SF tego roku – zapowiadany początkowo jako prequel kultowego „Obcego” – wszedł na ekrany światowych kin już na początku czerwca. Ale imponująca machina promocyjna zamiast wyhamować tuż po premierze, której sukces powinien wieńczyć marketingowe dzieło, nadal podsyca emocje i atmosferę wyczekiwania. Na co?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja