Krystyna Janda i Maria Dębska w spocie Fundacji Otwarty Dialog zachęcają do wsparcia Ukrainy
  • 1
  • 1
16.05.2022

Krystyna Janda i Maria Dębska w spocie Fundacji Otwarty Dialog zachęcają do wsparcia Ukrainy

13 maja ruszyła kampania Fundacji Otwarty Dialog w kinach Helios. W spocie wystąpiły Krystyna Janda i Maria Dębska oraz ukraińska aktorka wraz ze swoim synkiem.

Spot przedstawia dramatyczną scenę ewakuacji mamy i jej dziecka przy odgłosach bombardowań w tle. Ukraińska aktorka, która wystąpiła w spocie, w podobnych warunkach opuszczała Kijów w połowie marca. Gaża jej i jej synka to jedyny koszt, który poniosła fundacja przy produkcji spotu, chcąc w ten sposób symbolicznie wspomóc ukraińską uchodźczynię.

Celem kampanii jest przypomnienie Polakom, że wojna za naszą wschodnią granicą nadal się toczy, a niewinni ludzie cierpią każdego dnia. Naszym moralnym obowiązkiem jest nieść pomoc.

Od początku wojny Fundacja Otwarty Dialog niesie pomoc humanitarną dla Ukrainy

Do tej pory dostarczyła 57 tys. sztuk sprzętu ratującego życie, ponad 5 tys. kamizelek kuloodpornych. Zapewniła też dach nad głową 5 tys. uchodźców i pomogła w relokacji 952 osobom oraz 50 zwierzakom. Wszystko to dzięki wsparciu i hojności darczyńców. Fundacja prowadzi zbiórkę na portalu www.zrzutka.pl.

Mentorską opiekę nad projektem objęła Agnieszka Holland. Reżyserem operacyjnym jest laureat nagrody Grand Off, Michał Szcześniak z Gildii Reżyserów Polskich. Za kamerą stanął Arthur Oleszczuk, a nad produkcją czuwała Karolina Kłoszewska. Muzykę zrealizował Piotr Quentin Wojtanowski. Wszystkie te osoby wzięły udział w akcji pro bono.

  • 1
Krystyna Janda i Maria Dębska w spocie Fundacji Otwarty Dialog

Krystyna Janda i Maria Dębska w spocie Fundacji Otwarty Dialog

 

16 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2022

Cięcie wydatków, mniej oszczędności – jak Polacy reagują na inflację? Wyniki badania ARC Rynek i Opinia

Jak Polacy reagują na rosnące ceny, inflację i wyższe stopy procentowe? Jedni ograniczają zbędne wydatki, gromadzą mniej oszczędności, rzadziej korzystają z samochodu. Inni wolą wydawać zgromadzone pieniądze, niż patrzeć, jak ich wartość maleje. Co piąty badany zrezygnował z planowanej wcześniej większej inwestycji. Co jeszcze wynika z badania ARC Rynek i Opinia?

13 maja 2022