Wielka improwizacja małych produktówWielka improwizacja małych produktówWielka improwizacja małych produktówWielka improwizacja małych produktów
Śmiejesz się, więc może kupisz? (fot. kadr z reklamy)

Wielka improwizacja małych produktów

Wielka improwizacja małych produktów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Wykonawcy, którzy grubo żartują z celebrytów w telewizyjnych czy internetowych roastach, widownię mają zapewnioną. Ale jest też rzesza komików improwizatorów, którzy występują w klubach, teatrach, knajpach. Ci muszą ciężko zapracować na uwagę publiczności. Czy to właśnie oni za sprawą nowoczesnych technologii staną się przyszłością marketingu?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się