Burger King w kampanii „Burger Glitch” zachęca do odnajdywania ukrytych usterek we własnej aplikacji
  • 1
  • 1
16.05.2022

Burger King w kampanii „Burger Glitch” zachęca do odnajdywania ukrytych usterek we własnej aplikacji

Burger King w Brazylii wystartował z kampanią „Burger Glitch”. Jej celem jest zachęcenie konsumentów do wyszukiwania błędów lub usterek w aplikacji mobilnej marki.

Inicjatywa „Burger Glitch” zachęca użytkowników do przeszukiwania aplikacji i kanałów społecznościowych Burger Kinga w celu znalezienia ukrytych błędów. W zamian za ich wskazanie mogą oni otrzymać zniżki i dodatkowe korzyści.

Ta sprytna obietnica nagród za znalezienie ukrytych usterek nie tylko zmusza do pobrania aplikacji mobilnej sieci. Skłania także do odkrywania i poznawania jej funkcji zamawiania i lojalności.

Aby powiązać świat rzeczywisty z wirtualnym, Burger King wyprodukował „glitchowane” wersje własnych kanapek. Zostały one rozdane w sklepach i dostarczone do kilku największych brazylijskich streamerów gier.

Działania kierowane są przede wszystkim do młodych osób zaznajomionych ze światem gier. Gracze bowiem niejednokrotnie podczas oddawania się tej rozrywce natrafiają na tzw. glitche i bugi, czyli niezamierzone błędy w grach.

Źródło: www.marketingdive.com

  • 1
Ruszyła kampania „Burger Glitch”

Ruszyła kampania „Burger Glitch”

 

16 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2022

Cięcie wydatków, mniej oszczędności – jak Polacy reagują na inflację? Wyniki badania ARC Rynek i Opinia

Jak Polacy reagują na rosnące ceny, inflację i wyższe stopy procentowe? Jedni ograniczają zbędne wydatki, gromadzą mniej oszczędności, rzadziej korzystają z samochodu. Inni wolą wydawać zgromadzone pieniądze, niż patrzeć, jak ich wartość maleje. Co piąty badany zrezygnował z planowanej wcześniej większej inwestycji. Co jeszcze wynika z badania ARC Rynek i Opinia?

13 maja 2022