„Burger Glitch”: znajdź usterkę w aplikacji - Marketing przy Kawie
Burger King w kampanii „Burger Glitch” zachęca do odnajdywania ukrytych usterek we własnej aplikacji
  • 1
  • 1
16.05.2022

Burger King w kampanii „Burger Glitch” zachęca do odnajdywania ukrytych usterek we własnej aplikacji

Burger King w Brazylii wystartował z kampanią „Burger Glitch”. Jej celem jest zachęcenie konsumentów do wyszukiwania błędów lub usterek w aplikacji mobilnej marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2022

Cięcie wydatków, mniej oszczędności – jak Polacy reagują na inflację? Wyniki badania ARC Rynek i Opinia

Jak Polacy reagują na rosnące ceny, inflację i wyższe stopy procentowe? Jedni ograniczają zbędne wydatki, gromadzą mniej oszczędności, rzadziej korzystają z samochodu. Inni wolą wydawać zgromadzone pieniądze, niż patrzeć, jak ich wartość maleje. Co piąty badany zrezygnował z planowanej wcześniej większej inwestycji. Co jeszcze wynika z badania ARC Rynek i Opinia?

13 maja 2022