Kraft Heinz zapowiada redukcję opłat dla agencji reklamowych. Dofinansuje innowacje oraz swoje kluczowe marki
  • 0
  • 0
12.08.2019

Kraft Heinz zapowiada redukcję opłat dla agencji reklamowych. Dofinansuje innowacje oraz swoje kluczowe marki

Koncern Kraft Heinz na początku sierpnia zaprezentował rozczarowujące wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2019 r. Jak zapowiada nowy CEO firmy, Miguel Patricio, trzeba poprawić efektywność marketingu. Drogą do tego będzie zmniejszenie wydatków m.in. na opłaty dla agencji reklamowych oraz badania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 sierpnia 2019