Na rynku debiutuje Outrage – agencja, która łączy świat muzyki, reklamy, marek i artystów
  • 0
  • 2
12.08.2019

Na rynku debiutuje Outrage – agencja, która łączy świat muzyki, reklamy, marek i artystów

Na polski rynek wchodzi Outrage. Nowo utworzona agencja zajmuje się kreacją, produkcją i komunikacją niestandardowych projektów z obszaru muzyki, rozrywki i kultury, integrując je ze światem reklamy.

Twórcami agencji są Monika Sidorowicz (Sidorowicz.co) i Piotr Szulc (Revolume). Outrage realizuje projekty reklamowe, komunikacyjne, aktywacje i wydarzenia. Kreuje projekty wykorzystujące współpracę świata muzycznego i artystycznego z markami. Specjalności firmy to realizacja projektów osadzonych w muzyce i rozrywce, a także kooperacje z artystami i twórcami muzyki.

Outrage zajmuje się budowaniem strategii, kreacją, realizacją, produkcją i komunikacją. Świadczy też usługi consultingu muzycznego i wizerunkowego. Reprezentuje artystów z branży muzycznej oraz festiwale i projekty specjalne. Zajmuje się inicjowaniem kontekstów dla kooperacji świata artystycznego z rynkiem. Efektem mają być kampanie i aktywacje marek bazujące na bohaterach popkultury.

Outrage stworzyliśmy z potrzeby powołania do życia podmiotu, który łączy faktyczne, ugruntowane doświadczenia związane z realizacją projektów stricte w branży muzycznej czy artystycznej oraz dla tych branży z solidnym doświadczeniem pracy na rynku reklamowym dla podmiotów komercyjnych. Dzięki temu możemy pomóc branży muzycznej, rozrywkowej i kulturalnej rozwijać się na nowych poziomach – mówi Monika Sidorowicz, współzałożycielka, partner w Outrage.

Agencja współpracuje z niezależnymi wydawcami, agencjami artystycznymi oraz impresaryjnymi. Wśród nich są m.in.: Agora Wydawnictwo, Formusic, Quequality, Prosto, Revolume czy Up to Date Festival. Współpracownikami Outrage są artyści tacy jak Pro8L3M, Żabson, Quebonafide, Jazz Band Młynarski-Masecki, Dziarma, Misia Furtak czy Kamp! i Syny.

Najnowszą realizacją firmy jest aktywacja wizerunkowa marki rumu Bacardi z udziałem artystów sceny rapowej młodego pokolenia. Agencja ma też na koncie pierwsze wyróżnienia, m.in. za obsługę komunikacji promującej utwór „Widmo” zespołu Pro8L3M i wszystkie działania związane z premierą albumu.

Należy do nich połączenie sił duetu Pro8L3M oraz WWF w trosce o przyszłość wobec katastrofy klimatycznej. Efektem jest utwór „VI katastrofa”. Za te działania Outrage zdobyło nagrodę KTR w tegorocznej odsłonie konkursu Klubu Twórców Reklamy, w kategorii Branded Entertainment (brąz).

  • 2

Monika Sidorowicz i Piotr Szulc

12 sierpnia 2019

9 sierpnia 2019