Unilever stosuje data driven marketing. Deklaruje znaczącą poprawę efektywności
  • 0
  • 0
30.07.2019

Unilever stosuje data driven marketing. Deklaruje znaczącą poprawę efektywności

Unilever skierował się ku data driven marketingowi, aby „osiągnąć znaczący wzrost” w zakresie efektywności i ROI. Jak deklaruje Alan Jope, CEO firmy, przyniosło to efekty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47339 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Holly

4 miesiące temu

Uhmm, czyli Unilever z kilkuletnim poślizgiem wkracza na drogę, z której zdążył już zejść Procter&Gamble. Będą teraz ślęczeć nad "Excelem", dzielić grupę celową na micro-targety i robić dedykowane do nich kampanie, a skończy się spadkiem sprzedaży i powrotem z hukiem do wielkich kampanii TV, które działały najlepiej. Skąd my to znamy....

Rozwiń komentarze

30 lipca 2019