„VI katastrofa” – duet Pro8l3m w utworze promującym raport WWF i BCG - Marketing przy Kawie
„VI katastrofa” – duet Pro8l3m w utworze promującym raport WWF i BCG
  • 2
  • 10
6.04.2019

„VI katastrofa” – duet Pro8l3m w utworze promującym raport WWF i BCG

Wystartowała nietypowa kampania komunikacyjna raportu „2050 Polska dla Pokoleń” przygotowanego przez Business Consulting Group i WWF. Jej teaserowym etapem jest utwór „VI katastrofa” rapowego duetu Pro8l3m oraz nietypowa prognoza pogody na 2050 r., wyemitowana w mediach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55869 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 kwietnia 2019