„Konsumenci, marki i nowa komunikacja” – raport ASAP Care 24
  • 0
  • 1
15.05.2019

„Konsumenci, marki i nowa komunikacja” – raport ASAP Care 24

Interakcje z klientami stają się coraz bardziej skoncentrowane na kanałach cyfrowych. Ta zmiana staje się głębsza wraz z rozwojem technologii, przenoszeniem usług z off- do online, a także ze zmianą, jaka zaszła w samych konsumentach. Raport „Konsumenci, marki i nowa komunikacja” przygotowany przez SW Research dla agencji ASAP Care 24 prezentuje wnioski dotyczące preferencji klientów w kontakcie z firmami. Naświetla też najważniejsze trendy i wyzwania stojące przed markami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 maja 2019