1 7 0 0 0 16.04.2019Świeże spojrzenie na branżę opakowań – podsumowanie Targów Packaging InnovationsMiędzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations, które odbyły się 2 i 3 kwietnia 2019 r. w Expo XXI Warszawa, cieszyły się dużym zainteresowaniem. Odwiedziło je blisko 5 tys. osób, które poszukiwały konkretnych rozwiązań i produktów. Szczególnym zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się rozwiązania ekologiczne oraz nowe pomysły, które przedstawili finaliści konkursu Strefa Studenta.
0 4 0 0 1 16.04.2019Agencja WhitePress wydała książkę o influencer marketingu9 kwietnia na rynku pojawiła się książka „Influencer marketing od A do Z”. Bazuje na polskich przykładach i wiedzy ekspertów znających nasze realia. Zawiera wyniki badań, case studies, komentarze ekspertów oraz listę prawie 200 influencerów.
0 0 0 0 0 16.04.2019Weź udział w tegorocznej edycji konkursu Zbadaj.toJuż tylko do 25 kwietnia można zgłaszać się do konkursu studenckiego Zbadaj.to. Nagrodami w nim są płatne staże z programem mentorskim w czołowych firmach badawczych. Konkurs organizowany jest przez PTBRiO i OFBOR.
1 0 0 0 0 16.04.2019„Podziel się posiłkiem z bezdomnymi” – kampania wielkanocnej akcji zbiórki żywności16 kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania promująca wielkanocną edycję akcji charytatywnej „Podziel się posiłkiem z bezdomnymi”. Osią kampanii jest spot, w którym wystąpili przedstawiciele świata kultury, sportu, mediów oraz twórcy internetowi. Są wśród nich: Rafał Masny, Beata Sadowska, Natalia Sosin-Krosnowska, Julia Kamińska, Modny Tata, Urszula Dębska, Żabson, Piotr Kędzierski, Maja Bohosiewicz, Gabi Drzewiecka, Bartosz Kurek oraz Grzegorz Daukszewicz.
0 1 0 0 3 16.04.2019 Aktualizacja: 11:5017.04.2019PepsiCo zamierza umieścić swoją reklamę na nocnym niebie?PepsiCo nawiązało współpracę z rosyjskim start-upem StartRocket. Efektem wspólnych działań ma być umieszczenie na orbicie minisatelitów i wyemitowanie reklamy napoju na nocnym niebie.
1 1 0 0 0 16.04.2019Pan Pikuś powraca w kampanii AvivyDo komunikacji Avivy wraca postać Pana Pikusia, który jako brand hero towarzyszył wprowadzeniu marki ubezpieczyciela i działaniom reklamowym w latach 2009–2012. Drugi sezon z jego udziałem otwiera 15-sekundowy spot.
0 0 0 0 0 16.04.2019Burger King w Polsce wybrał agencję kreatywną i social mediaBurger King rozstrzygnął przetarg na obsługę na polskim rynku. 180heartbeats + Jung v Matt został agencją kreatywną i social media marki.
0 2 0 0 0 16.04.2019Axa Partners promuje ubezpieczenia na majówkęAxa Partners rozpoczęła kampanię reklamową połączoną z promocją produktową. Hasło działań brzmi: „100% majówki, 30% tańsze ubezpieczenie podróżne”.
0 0 0 0 0 16.04.2019Firma Roche Polska wybrała LoveBrands Relations do obsługi komunikacji korporacyjnejRoche Polska i LoveBrands Relations rozpoczęły współpracę w obszarze komunikacji korporacyjnej. Do zadań agencji należą m.in.: doradztwo komunikacyjne, codzienne wsparcie w zakresie działań mediowych realizowanych w ramach PR korporacyjnego, zarządzanie zapytaniami mediów, obsługa konta na Twitterze oraz bieżący monitoring mediów.
0 0 0 0 0 16.04.2019Wszyscy jesteśmy multiscreenersami. Raport IAB PolskaZjawisko multiscreeningu dotyczy 93% badanych – wynika z trzeciej edycji badania „WWW+TV = razem lepiej” grupy roboczej Audiowideo IAB Polska. To o 10 p.p. więcej niż 4 lata temu.