Na polskim rynku debiutuje nowa marka roślinnych detergentów. Wybrała już agencję reklamową
  • 0
  • 1
15.05.2019

Na polskim rynku debiutuje nowa marka roślinnych detergentów. Wybrała już agencję reklamową

Unilever rozstrzygnął przetarg na stałą obsługę marki roślinnych detergentów Seventh Generation. Wygrała go agencja Grandes Kochonos.

W ramach stałej obsługi Grandes Kochonos przygotuje dla marki strategię komunikacji i kreacje. Zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji online, opracowaniem treści przeznaczonych do kanałów społecznościowych, organizacją eventów oraz przygotowaniem materiałów BTL.

Marka Seventh Generation debiutuje na polskim rynku. Produkty składają się w minimum 85% ze składników pochodzenia roślinnego, nie są testowane na zwierzętach, pozbawiono je sztucznych aromatów, barwników i chloru oraz sprzedawane są w butelkach pochodzących z recyklingu.

  • 1

15 maja 2019