Konsumenci kupują mniej czerwonego mięsa po tym, jak norweski sklep zaczął informować na paragonach o śladzie węglowym - Marketing przy Kawie
Konsumenci kupują mniej czerwonego mięsa po tym, jak norweski sklep zaczął informować na paragonach o śladzie węglowym
  • 0
  • 1
20.01.2022

Konsumenci kupują mniej czerwonego mięsa po tym, jak norweski sklep zaczął informować na paragonach o śladzie węglowym

Internetowy supermarket Oda ujawnił, że jego klienci kupują mniej czerwonego mięsa, odkąd zaczął dodawać etykiety węglowe do paragonów. Sprzedaż produktów pochodzenia roślinnego z kolei rosła dwa razy szybciej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 stycznia 2022

19 stycznia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
19.01.2022

Wystartował Performance Marketing Diamonds CEE 2022

Od dziś można zgłaszać wyjątkowe projekty i kampanie z obszarów performance marketingu i afiliacji do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To czwarta edycja pierwszego w Polsce międzynarodowego konkursu skoncentrowanego na tych dwóch obszarach kluczowych dla sklepów internetowych i marketplace’ów. Zgłaszający się mają szansę na pokazanie swoich działań nie tylko w kraju, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej.

  • 0
  • 2
  • 0
19.01.2022

Średnie koszty reklamowe z Facebooka i Instagrama w 2021 r. Sotrender podsumował wydatki

Sotrender przeanalizował średnie wydatki na reklamę w ekosystemie Facebooka w 2021 r. W analizie znalazły się m.in.: średni dzienny koszt wyświetlania reklamy w ekosystemie Facebooka, średnie CPC i CPM dla każdego miesiąca ubiegłego roku, procentowy podział wydatków na reklamy z uwzględnieniem celu reklamowego, a także dane dotyczące najniższych i najwyższych wskaźników CPC i CPM w wybranych branżach.