Z jednego kryzysu w drugi. W czasach inflacji i niedoborów produktowych tylko jasna komunikacja może nas ocalićZ jednego kryzysu w drugi. W czasach inflacji i niedoborów produktowych tylko jasna komunikacja może nas ocalićZ jednego kryzysu w drugi. W czasach inflacji i niedoborów produktowych tylko jasna komunikacja może nas ocalićZ jednego kryzysu w drugi. W czasach inflacji i niedoborów produktowych tylko jasna komunikacja może nas ocalić
Nie milcz. Wyjaśniaj przyczyny niedoborów i polecaj zamienniki (fot. Pixabay)

Z jednego kryzysu w drugi. W czasach inflacji i niedoborów produktowych tylko jasna komunikacja może nas ocalić

Z jednego kryzysu w drugi. W czasach inflacji i niedoborów produktowych tylko jasna komunikacja może nas ocalić
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Jeszcze nie poradziliśmy sobie z kolejną falą zachorowań na Covid, a już wkroczyliśmy w problemy gospodarcze, niedobory produktów i galopującą inflację. W takiej sytuacji, szczególnie w biznesach internetowych, komunikacja powinna stać na najwyższym poziomie.

Zamknięcia rynków, wysokie zapotrzebowanie na niektóre produkty (głównie półprzewodniki), przerwy w dostawach do fabryk działających w systemie just-in-time, a do tego huragany i pożary… Nie ma wątpliwości, że żyjemy w ciekawych czasach – takich jak te, których życzy się w chińskim przekleństwie. Nie jest to jednak pierwszy raz, kiedy firmy muszą zmierzyć się z brakami towarów i wąskimi gardłami dostaw.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się