Średnie koszty reklamowe z Facebooka i Instagrama w 2021 r. Sotrender podsumował wydatki
  • 0
  • 2
19.01.2022

Średnie koszty reklamowe z Facebooka i Instagrama w 2021 r. Sotrender podsumował wydatki

Sotrender przeanalizował średnie wydatki na reklamę w ekosystemie Facebooka w 2021 r. W analizie znalazły się m.in.: średni dzienny koszt wyświetlania reklamy w ekosystemie Facebooka, średnie CPC i CPM dla każdego miesiąca ubiegłego roku, procentowy podział wydatków na reklamy z uwzględnieniem celu reklamowego, a także dane dotyczące najniższych i najwyższych wskaźników CPC i CPM w wybranych branżach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51636 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 stycznia 2022