0 1 0 2.10.2022 Aktualizacja: 10:1003:10:2022Bruce Willis sprzedał prawa do swojej twarzy firmie tworzącej filmy i reklamy w technologii deepfakeNabywcą praw do twarzy Bruce’a Willisa jest firma technologiczna Deepcake. Stworzy ona jego „cyfrowego bliźniaka”, którego będzie można wykorzystywać w filmach, serialach i reklamach.
0 2 0 2.10.2022Deloitte wyłącza podświetlenie swoich logotypów we wszystkich biurach w PolsceW związku z kryzysem energetycznym od 1 października do 31 marca 2023 r. Deloitte wygasza logotypy w swoich dziewięciu biurach w Polsce. Ponadto po godz. 20:00 oświetlenie jest wyłączone w samych przestrzeniach biurowych. To część wdrażanej strategii dekarbonizacyjnej firmy
1 1 0 1.10.2022Sanah reklamuje lokatę na 8 proc. w Credit AgricoleBank Credit Agricole rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamującej lokatę mobilną z oprocentowaniem w wysokości 8 proc. W reklamach występują Dawid Podsiadło i Sanah.
0 1 0 30.09.2022Lux Med wspólnie z „Dzień Dobry TVN” promuje Miesiąc Świadomości Raka Piersi – Różowy PaździernikAkcja realizowana wspólnie z „Dzień Dobry TVN” uświadamia kobietom jak ważna jest profilaktyka i szybkie wykrycie raka piersi. Potrwa przez cały październik.
1 1 0 30.09.2022Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła kampanię telewizyjną marki CalperosTelewizyjny spot leku z wapniem Calperos prezentuje nową perspektywę w percepcji marki. Profilaktykę osteoporozy pokazuje jako inwestycję w siebie, we własne kości.
0 1 0 30.09.2022Jesienna kampania marki whisky BenriachKampania marki whisky Benriach zachęca konsumentów do odkrywania nowych doświadczeń z single malts i wzięcia udziału w promocji konsumenckiej.
0 1 0 29.09.2022Pojedynek influencerów, czyli 5. edycja konferencji #LinkedinLocalVirtualPodczas piątej edycji #LinkedInLocalVirtual będzie miała miejsce walka influencerów. Nie na pięści, lecz na argumenty. Konferencja #LLV, która jest spotkaniem praktyków największej biznesowej sieci świata, będzie trwać od 12 do 14 października 2022 r.
0 1 0 29.09.2022Marka E.Wedel podjęła współpracę z właścicielem marki MinionkiEfektem współpracy E.Wedel i studia Universal, właściciela marki Minionki, jest pojawienie się na opakowaniach wybranych słodyczy marki bohaterów znanych z filmów.
0 2 0 29.09.2022Klarna rozstrzygnęła przetarg na obsługę PRKlarna, globalny bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i aplikacja zakupowa wybrała w przetargu agencję Havas PR.
0 5 0 29.09.2022„E-commerce w Polsce 2022” – raport Gemiusa, PBI i IABOdsetek internautów, którzy deklarują kupowanie online, ustabilizował się i wynosi obecnie 77%. Znacząco więcej osób dokonuje zakupów na stronach polskich (75%) niż zagranicznych (32%) – wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2022”. Raport ukazał się po raz dziesiąty. Partnerami merytorycznymi wydania są Polskie Badania Internetu oraz IAB Polska.