Konkurs Art Moves 2023 na najlepszą pracę bilbordową rozstrzygnięty
  • 0
  • 4
10.08.2023

Konkurs Art Moves 2023 na najlepszą pracę bilbordową rozstrzygnięty

Na tegoroczny konkurs Art Moves napłynęły 774 prace nadesłane przez 408 artystów z 62 krajów świata. Hasło brzmiało: „Jak zmienić perspektywę, by widzieć jasną, a nie tylko ciemną stronę rzeczywistości?”. Znamy już laureatów konkursu – zwycięzcę i 5 prac wyróżnionych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 sierpnia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.08.2023

Na co narzekają polscy turyści w hotelach? Analiza SentiOne

Od początku roku polscy internauci napisali 55 tys. recenzji obiektów hotelowych, głównie tych położonych w Polsce. Wbrew temu, czego można by się spodziewać, najczęściej krytykowanym aspektem pobytów nie są ceny, ale hotelowe śniadania, obsługa i baseny. Niechęć może też budzić obecność niemieckich turystów. Polacy chętnie natomiast chwalą dobrą lokalizację hoteli, wysoki standard pokoju czy obecność atrakcji dla najmłodszych.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
10.08.2023

Lipiec 2023 – koszyk zakupowy nadal drożeje, choć dynamika wzrostu cen spada

Inflacja w lipcu ponownie zwolniła i według wstępnych danych GUS wyniosła 10,8%. Kolejny miesiąc spadku sprawia, że ceny w sklepach rosną, ale wolniej. Jak wynika z najnowszego badania i raportu „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency, średnia wartość koszyka zakupowego przebiła barierę 300 zł w 10 na 14 analizowanych sieci. Podstawowe produkty spożywcze są o 20% droższe niż przed rokiem. Najtańsze zakupy oferują dyskonty, a najdroższe kanał e-grocery. Największy wzrost cen w skali roku (40%) odnotowano w kategorii dodatki spożywcze, najmniej natomiast podrożały (5%) produkty tłuszczowe.

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
10.08.2023

„Dziewczyny się nie tłumaczą” – nowa kampania promocyjna serwisu Wysokieobcasy.pl

Kobiety często słyszą, że czegoś im nie wypada, że coś muszą, że powinno być im wstyd. Każdego dnia ktoś komentuje ich wygląd, życiowe wybory czy wartości, którymi się kierują. Presja społeczna sprawia, że są nieustannie oceniane, zawstydzane i rozliczane z tego, co robią i jak żyją. W czwartek 10 sierpnia br. rozpocznie się kampania promocyjna serwisu Wysokieobcasy.pl „Dziewczyny się nie tłumaczą". Jej hasło nawiązuje do feministycznej misji serwisu, który od lat wspiera kobiety w dążeniach do wolnego wyboru w każdej sferze ich życia.