0 1 0 0 0 26.07.2023AI w polskich firmach wykorzystywana najczęściej w marketingu, produkcji i planowaniu dostaw – badanie KPMGZ technologii AI korzysta 15% organizacji w Polsce, a 13% planuje je wdrożyć do końca 2023 r. Sztuczna inteligencja wykorzystywana jest najczęściej w marketingu, produkcji i planowaniu łańcucha dostaw – wynika z badania KPMG w Polsce.
0 4 0 0 0 26.07.2023Tigers, Widoczni, Dentsu Polska – analiza profili agencji marketingowych na LinkedInieSotrender, w którym od niedawna można analizować działania LinkedIna, sprawdził, jak czołowe agencje w Polsce radzą sobie właśnie na tym kanale.
0 1 0 0 0 25.07.2023Sony Music Polska podpisuje umowę z agencją influencer marketingu SpotlightSpotlight Agency, firma zarządzająca karierami twórców internetowych w Polsce, zawarła umowę wydawniczą z wytwórnią Sony Music Polska. Umowa pozwoli agencji rozbudować dział managementu muzycznego skierowany wyłącznie do influencerów.
0 2 0 0 0 25.07.2023Nastroje konsumenckie najwyższe od 2,5 roku – Barometr Nastrojów Konsumenckich GfKWskaźnik nastrojów konsumenckich systematycznie zbliża się do dodatniego wyniku. Po raz pierwszy od roku wskaźnik wzrostu wynagrodzeń jest wyższy niż inflacja – wynika z Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego przez firmę GfK – an NIQ company.
1 1 0 0 0 25.07.2023Seks po dragach? Fundacja Rak’n’Roll ruszyła z nową kampanią społecznąFundacja Rak’n’Roll ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Seks po dragach? Na szczęście możesz zajść w ciążę”, w ramach której porusza temat onkopłodności, czyli zabezpieczenia płodności przed rozpoczęciem leczenia onkologicznego. Ambasadorami akcji zostali Edyta i Cezary Pazurowie.
0 1 0 0 0 24.07.2023Natuzzi klientem agencji Warsaw CreativesAgencja Warsaw Creatives zaadaptuje materiały reklamowe Natuzzi na rynkach Europy Zachodniej i rynkach wschodzących. To jeden z największych włoskich domów meblowych.
0 2 0 0 0 24.07.2023Elon Musk zmienia Twittera w X. W planie superaplikacjaPo zakończeniu rebrandingu Twitter będzie nazywał się X. Jak zapowiedzieli Elon Musk i szefowa Twittera, Linda Yaccarino, ma on stać się superaplikacją.
2 1 0 0 1 24.07.2023Rowerem na ślub, pogrzeb i na porodówkę? Ruszyła kampania promująca jazdę na rowerzeWciąż są tacy, którzy wymyślają wymówki, by nie korzystać z roweru. Do nich skierowany jest spot „Nie wykręcaj się, przesiądź się na rower”.
1 3 0 0 0 24.07.2023Platige Image przygotował spot marki PokemonPokemony powracają w nowej reklamie współtworzonej przez studio Platige Image. Spot „There's a Collection in Everyone” ma pokazać emocje, jakie towarzyszą kolekcjonowaniu i wymianie kart.
1 1 0 0 0 24.07.2023McDonald’s promuje powrót Spicy Chicken BoxSpicy Chicken Box powrócił do oferty McDonald’s. Zestaw (obecnie w ostrej wersji) dostępny jest od 19 lipca. Ofercie towarzyszy kampania reklamowa.