- 2
- 3
„Uwolnij swój potencjał” – nowa kampania SodaStream
Marka SodaStream (PepsiCo), producent saturatorów do gazowania wody przedstawia nową kampanię reklamową. To pierwsza część kampanii parasolowej stawiająca ekobohaterów (klientów marki) w centrum wydarzeń. W ciągu 2023 r. marka będzie prowadzić działania w wielu kanałach.
Kampania „Uwolnij swój potencjał” przekonuje, że SodaStream to coś więcej niż ekspres do gazowania wody. To gwarancja zabawy i udanych spotkań towarzyskich.
Akcja reklamy rozgrywa się na przyjęciu. Goście są wyraźnie znudzeni, rozmowa się nie klei. Nagle główny bohater przypomina sobie zaklęcie, które sprawia, że zaczyna się magia: „Raz, dwa, tssss SodaStream”. Atmosfera błyskawicznie się zmienia. Impreza zostaje uratowana. Spot ma pokazać, że zwykłą wodę można zmienić w ekscytujący napój pełen bąbelków, a SodaStream sprawi, że każda celebracja będzie udana.
Reklamę dopełnia utwór „Release The Beast” zespołu Breakwater z 1978 r.
Kolejne rozszerzenia kampanii nawiązują także do innych kluczowych misji SodaStream, m.in. eliminacji jednorazowego plastiku.
Pokazywane będą również możliwości przygotowywania napojów i bezalkoholowych drinków dzięki syropom SodaStream. Wszystko to bez jednorazowego plastiku.
- 3