Czego Taylor Swift może nauczyć nas o marketingu?Czego Taylor Swift może nauczyć nas o marketingu?Czego Taylor Swift może nauczyć nas o marketingu?Czego Taylor Swift może nauczyć nas o marketingu?
Czuć się luksusowo z biletem na koncert – o to dziś chodzi (fot. Shutterstock)

Czego Taylor Swift może nauczyć nas o marketingu?

Czego Taylor Swift może nauczyć nas o marketingu?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Dzisiejsze zakupy napędzają siły, które wywierają na nas wpływ w nieoczekiwany sposób. Internet sprawił, że sprzedaż produktów wielu firm bardziej zależy dziś od trendów społecznych niż od indywidualnych decyzji konsumentów.

Nagłych, spontanicznych zachowań naśladowczych jest wiele. Wakacje na Zanzibarze, Barbie vs. Oppenheimer, crocsy, klocki Lego kupowane przez dorosłych,  koreańska kiszona kapusta kimchi, post przerywany, oglądanie seriali „Sukcesja” i „The Last of Us”. Za powstawanie takich zachowań można winić algorytmy, ale bardziej wynikają one z ludzkiej natury.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja