SodaStream zmienia identyfikację wizualną i repozycjonuje markę
  • 1
  • 2
16.09.2022

SodaStream zmienia identyfikację wizualną i repozycjonuje markę

Nowa identyfikacja wizualna i repozycjonowanie marki maszyn do samodzielnego gazowania napojów SodaStream (PepsiCo) mają być manifestem wartości i celów brandu. Nawiązują do trendów konsumenckich. Wśród nich wyróżnia rosnące zainteresowanie designem, innowacjami, a także świadomymi zakupami. Konsumenci poszukują produktów premium, szczególnie w sektorze spożywczym. Zwracają uwagę na ich funkcjonalność, wygląd, jak też wpływ na zdrowie i środowisko naturalne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 września 2022

15 września 2022