Kolejny miesiąc spadku nastrojów konsumenckich – badanie GfK
  • 0
  • 1
28.04.2022

Kolejny miesiąc spadku nastrojów konsumenckich – badanie GfK

Kwiecień 2022 r. to kolejny miesiąc z rzędu, w którym firma GfK odnotowała w Polsce spadek wskaźnika nastrojów konsumenckich. Pomimo silnych negatywnych czynników, takich jak wojna w Ukrainie, rekordowa inflacja czy stale rosnące stopy procentowe reakcje nabywców nie są gwałtowne. Na rynku widać raczej umiarkowany pesymizm i chłodną kalkulację przyszłych wydatków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51875 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

28 kwietnia 2022