Mural z kodem do Spotify przy drodze z Chałup do Władysławowa promuje van osobowy Mercedes-Benz – Klasę T
  • 0
  • 3
12.08.2022

Mural z kodem do Spotify przy drodze z Chałup do Władysławowa promuje van osobowy Mercedes-Benz – Klasę T

Droga na Helu jest często nieprzewidywalna pod kątem czasu przejazdu. Korki na niej są tak samo słynne, jak te na Zakopiance. Dlatego tam właśnie Mercedes-Benz Polska przygotował coś, co może uprzyjemnić powroty z wakacji.

Jest to mural z kodem do Spotify namalowany na ścianie jednego z pensjonatów przy drodze z Chałup do Władysławowa. Zeskanowanie kodu QR daje dostęp do specjalnie skomponowanej playlisty.

To około sześciu godzin różnorodnej muzyki, dzięki której można łatwiej znieść stanie w korku. Znalazły się na niej utwory od aktualnych przebojów przez evergreeny popu, jazz, soul, aż po klasykę rocka i hity lat 60. czy 80. Tak szeroki repertuar ma nawiązywać do hasła promującego Klasę T: „Życie nabiera rozmachu”.

Mural w warstwie graficznej nawiązuje do rodzinnych wakacji nad morzem. Pokazaliśmy na nim naszą nową Klasę T, czyli mały van premium, w którym wygodnie może podróżować kilkuosobowa rodzina, z psem i sprzętem sportowym. Utrzymany jest w jasnej, pogodnej kolorystyce, ale to nie wszystko – wyjaśnia Piotr Wójcik z Mercedes-Benz Polska.

Zależało nam na tym, żeby nie poprzestać tylko na zwykłej reklamie pojazdu, ale wykorzystać specyfikę miejsca i kontekst. Każdy, kto miał okazję wracać z Helu, wie, ile czasu zajmuje odstanie w korku do Władysławowa. Wspólnie z agencją Team X postanowiliśmy więc do tego nawiązać i umilić ten czas podróżującym – dodaje.

  • 3
Mural z kodem do Spotify promujący Klasę T Mercedesa

Mural z kodem do Spotify promujący Klasę T Mercedesa

Mural z kodem do Spotify na pensjonacie promujący Klasę T Mercedesa
Mural z kodem do Spotify w trakcie malowania

 

 

 

12 sierpnia 2022