„Mój elektryczny SUV” – kampania Škody Enyaq iV - Marketing przy Kawie
„Mój elektryczny SUV” – druga edycja kampanii Škody Enyaq iV
  • 1
  • 2
12.08.2022

„Mój elektryczny SUV” – druga edycja kampanii Škody Enyaq iV

Od 25 lipca trwa druga edycja kampanii Škody Enyaq iV. Jej celem jest podkreślenie zasięgu i mocy modelu, przestronności i designu oraz zastosowania nowoczesnych technologii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55931 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 sierpnia 2022