„Mój elektryczny SUV” – druga edycja kampanii Škody Enyaq iV
  • 1
  • 2
12.08.2022

„Mój elektryczny SUV” – druga edycja kampanii Škody Enyaq iV

Od 25 lipca trwa druga edycja kampanii Škody Enyaq iV. Jej celem jest podkreślenie zasięgu i mocy modelu, przestronności i designu oraz zastosowania nowoczesnych technologii.

W komunikacji marka stawia na promowanie napędu elektrycznego. Podkreśla, że motywacją takiego wyboru może być nie tylko styl życia, ale przede wszystkim troska o najbliższych oraz środowisko. Wszystko to podkreślać ma spot „Mój elektryczny SUV”. Pierwsza edycja kampanii była realizowana jesienią 2021 r.

W pełni elektryczny model Enyaq iV zadebiutował na polskim rynku na początku 2021 r.

  • 2
„Mój elektryczny SUV” Skoda

„Mój elektryczny SUV” – kampania Skody

„Mój elektryczny SUV” kampania

12 sierpnia 2022